اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین دفتر معاملاتی بورس استان یزد در اردکان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای یزد از آغاز فعالیت دفتر معاملاتی بورس شهرستان اردکان به عنوان سومین دفتر بورس این استان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.

سومین دفتر معاملاتی بورس استان یزد در اردکان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی اکبر جعفری با بیان اینکه بورس در یزد و میبد نیز فعالیت دارد، آشنایی مردم با ساز و کار معاملاتی در بورس و تسهیل دسترسی آنان به این بازار را از جمله اهداف راه‌اندازی دفاتر معاملاتی بورس در شهرستان‌های استان عنوان کرد.

وی آینده بورس اردکان را به دلیل شرایط جمعیتی و پتانسیل‌های مناسب اقتصادی و صنعتی خوب توصیف کرد و افزود: عملکرد دفاتر بورس شهرستان‌ها مطلوب است به طوری که شاهد رشد چشمگیر شاخص‌های اقتصادی بورس میبد در یک سال گذشته بودیم.

جعفری ادامه داد: حجم معاملاتی ماه گذشته بورس منطقه‌ای یزد، حدود 228 میلیارد ریال بوده است که 10 درصد آن به دفتر معاملاتی میبد اختصاص دارد.

مدیر بورس منطقه‌ای یزد با بیان اینکه دفاتر معاملاتی بورس در شهرستان‌ها با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد:  بورس یزد از این امر حمایت و استقبال می‌کند.

جعفری، داشتن توجیه اقتصادی را لازمه راه‌اندازی بورس در شهرستان‌ها برشمرد و گفت: این بخش برای ادامه فعالیت، نیازمند حمایت مسئولان منطقه است چرا که برای دستیابی به توجیه اقتصادی مناسب، مدتی باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی بورس را محلی مطمئن برای سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان مردم خواند و تاکید کرد: مردم با اطمینان می‌توانند سپرده‌ها و وجوه خود را در بورس سرمایه‌گذاری کنند.

شهرستان اردکان از قطب‌های صنعتی و معدنی استان یزد به شمار می‌رود.

انتهای‌پیام/خ30/گ1003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول