اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

رفع مشکل مردم در اولویت‌کاری باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: رفع مشکل معیشتی مردم باید در صدر اولویت‌های مسئولان باشد.

رفع مشکل مردم در اولویت‌کاری باشد

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در شرایط کنونی نوسانات بازار به مردم فشار روانی زیادی وارد می‌کند و باید برای کنترل این موضوع تلاش کرد.

وی افزود: بخش کشاورزی که متولی اصلی تأمین غذای مردم است درگیر مسائل حاشیه‌ای و ضعف مدیریت است لذا بیشتر مردم در تأمین مواد خوراکی خود تنگناهایی دارند.

وی تاکید کرد: تدبیر در این بخش وجود ندارد زیرا اگر تدبیری صحیح وجود داشت چنین اتفاقاتی که روزانه با آن مواجه هستیم را شاهد نبودیم

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: وقتی دولت نتواند اقلام خوراکی مردم را تامین کند کم کم جامعه از لحاظ روانی به این باور می‌رسد که اقتصاد مملکت دچار تنش است در حالیکه تامین اقلام خوراکی قسمت کوچکی از کل اقتصاد کشور را در بر می‌گیرد.

وی افزود: آنچه در شرایط کنونی مهم است رفع مشکل مردم در بخش تامین مایحتاج مورد نیاز خود است و به این دلیل باید به این مشکل پرداخت و راه‌کارهای عملی در این باره ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: مردم به طور روزانه با مسئله تأمین مایحتاج ضروری خود مواجه هستند لذا کمبود مواد غذایی و گرانی آنها اثر روانی زیادی برجای می‌گذارد و موجب سودجویی برخی افراد فرصت طلب داخل و خارج کشور می‌شود.

وی گفت: مدیریت امور کشاورزی کشور باید با فعالیت بیشتر خود امنیت غذایی مردم را تامین کند تا نظام اسلامی در مواجهه با رویدادهای خارجی و چانه زنی‌های بین‌المللی در بحث حقوق هسته ای و تحریم‌ها پرقدرت ظاهر شود.

پاپی‌زاده ابراز امیدواری کرد با پایداری مردم و تدبیر مسئولین بزودی تأثیر اقتصادی تحریم‌ها کاهش یافته و مشکلات اقتصادی کشور در این زمینه از بین برود. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول