اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

آنان که در خط ولایت نیستند پیرو شیطانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت:‌ بزرگواری افراد در گرو پیروی از ولایت است و آنان که در این خط نیستند پیروان شیطانند.

آنان که در خط ولایت نیستند پیرو شیطانند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی در جشن میلاد حضرت زهرا (س) که با عنوان رهپویان ولایت عصر امروز برگزار شد، گفت: ولایت یک نعمت الهی است و باید تک تک افراد جامعه اسلامی برای قرار گرفتن در مسیر هدایت به ریسمان ولایت تمسک جویند و بدانند که اگر در این خط نباشند پیروان شیطان هستند.

امام جمعه چناران ادامه داد:‌ آحاد جامعه نباید خط و فکرشان را از مسیر ولایت، رهبری و روحانیت جدا کنند زیرا روحانیت و ولایت در ایران همواره نقش‌آفرین بودند و مهم‌ترین ثمره آن را نیز در انقلاب اسلامی ایران شاهد بودیم.

در ادامه این جشن حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر انسان در مسابقات حزب‌الله شرکت نکند خود به خود عضو حزب شیطان می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در جامعه امروز بسیاری از افراد در مسابقات فخرفروشی، بی‌حیایی، تجمل‌گرایی شرکت می‌کنند و لازم است که انسان‌ها برای پرهیز از این امر تقوا و تزکیه درونی خود را افزایش دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: تسلیم در برابر خدا، اطاعت و ایمان به خدا، صدقه دادن، کنترل شهوت و صبر از جمله زمینه‌هایی است که افراد باید در آن از یکدیگر سبقت بگیرند.

ماندگاری تأکید کرد: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در صف اول مسابقات حزب‌الله هستند.

وی افزود: یکی از رموز موفقیت جبهه‌‌های حق علیه باطل در 8 سال دفاع مقدس، ایمان به خدا و یاد قیامت از سوی رزمندگان اسلام بود و آنان در میدان جهاد با یکدیگر مسابقه می‌دادند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول