اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

همه باید در خط مقدم ولایتمداری حرکت کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه باید در خط مقدم ولایتمداری حرکت کنیم و کسانی که با پرتو ولایت الهی مخالفت می‎کنند هنوز به جایگاه رفیع ولایت پی نبرده‎اند.

همه باید در خط مقدم ولایتمداری حرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام علی سعیدی در جمع مردم گرگان اظهار داشت: یکی از زیربنایی‎ترین و اساسی‎ترین مسائل در فرهنگ دینی ما موضوع تولی و تبری است که تولی قرار گرفتن بر محور حجت خدا و تبری ایستادگی در برابر محور باطل و شیطان است.

وی با بیان اینکه ولایت بدون تبعیت معنایی ندارد تصریح کرد: هیچگاه زمین از حجت خدا خالی نمی‎شود و اذهان آدمی منحصر از پذیرش دو عنصر است، پذیرش حق یا باطل، عدل یا ظلم، خدا یا شیطان و شکل سومی در این راستا وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: فقیه، ولایت دارد که ولایت به معنای پیوستن به جبهه حق و گسستن از جبهه باطل است که معنا و مفهوم این موضوع را می‎توان در کلمه لا‎اله‎الا‎الله جست‎و‎جو کرد و این مهم را دریافت که هیچ قدرتی جز خدا تاثیرگذار در هستی نیست.

سعیدی با بیان اینکه معیار انسان‎های ولایتمدار در مقام عمل شناخته شده و به اثبات می‎رسد عنوان کرد: مفهوم ولایت نشأت گرفته از دو جبهه حق و گسیختن از باطل است و کسانی که در این میان، منطق بی‎طرفی را انتخاب کرده و اذعان می‎کنند که در هیچکدام از دو جبهه قرار ندارند و تنها نظاره‎گر این دو جبهه‎اند در واقع ملحق به باطل‎اند.

این مسئول متذکر شد: خداوند در درون بدن انسان، یک قلب بیشتر قرار نداده که این قلب می‎تواند با جای خدا و یا جای شیطان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در مفهوم ولایت دو عنصر بیشتر وجود ندارد عنصر ایجاب و نفس، که به معنای پذیرش حق و تنفر و ایستادگی در مقابل باطل است.

سعیدی یادآور شد: در جریان فتنه 1388 برخی تنها نظاره‎گر ماجرا بودند و این جریان تنها مختص امروز نیست بلکه از زمان آدم شروع شده و تا قیامت نیز ادامه دارد که برخی خواص روزه سکوت را برمی‎گزینند.

وی اضافه کرد: بعد از رحلت امام خمینی (ره) کسانی که پشت ‎سر امام بودند و نماز می‎خواندند چهار دسته شدند که یک دسته پشت سر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمام وجود ایستادند، فریاد زدند، به مبارزه برخاستند و در هر صحنه‎ای که جانشین امام زمان فرمان می‎داد حاضر شده و می‎شوند، اما دسته‎ای دیگر نیز در مقابل آنها قرار گرفتند.

این مسئول ادامه داد: دسته سوم نیز سکوت کردند و در قبال جریان فتنه‎ای که در کشور به وجود آمد مهر خاموشی بر لب زده و سکوت را برگزیدند و در محکوم کردن فتنه حتی لب به سخن نگشودند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع 100 هزار نفری بسیجیان در مصلای تهران متذکر شد: این جریان افراطی اگر به کار خود ادامه دهد مطمئن باشد که صلحی در کار نیست، اما جای این سوال باقی است که چرا برخی از بزرگان آن روز حتی یک کلام حرف نزدند و باید یقین دانست اگر مردم در صحنه حاضر نمی‎شدند؛ بلایی که بر سر زهرا و اهل‌بیت (ع) آمده بود، بر سر ما هم می‎آمد.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول