اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر خبر داد:

برگزاری مسابقات دو و میدانی مدارس در خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر از برگزاری مسابقات دو و میدانی مدارس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات دو و میدانی مدارس در خرمشهر
کاظم حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش این شهرستان در راستای ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان مقاطع مختلف در شهرستان تاکنون موفق به انجام اقدامات مطلوب و مؤثری شده است.
وی افزود: برگزاری اردوها، مسابقات متنوع ورزشی، علمی و سرگرمی از جمله برنامه‌های در دستور کار این اداره در شهرستان بوده و هست.
رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر تصریح کرد: همچنین به تازگی یک دوره مسابقه دو و میدانی قهرمانی آموزشگاه‌های راهنمایی پسرانه شهرستان به همت این اداره برگزار شد که بسیار مورد استقبال اولیاء و دانش‌آموزان نیز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: این مسابقات با حضور 10 تیم در مجموعه ورزشی حجاب اداره ورزش و جوان شهرستان خرمشهر در هفت ماده 200 متر ، پرتاب وزنه 800 متر ، 1500 متر ، 80 متر سرعت ، پرش طول ور یله تیمی انجام شد.
حیاتی با اشاره به نقش ورزش در ایجاد روحیه نشاط برای دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: در رشته 200 متر، مدرسه راهنمایی ابوالفضل، در رشته پرتاب وزنه مدرسه غیردولتی فاضل و مدرسه راهنمایی سیداحمد خمینی(ره)، در پرتاب وزنه 800 متر راهنمایی شبانه‌روزی علامه طباطبایی و راهنمایی فرهنگیان موفق به کسب رتبه شدند.
وی همچنین افزود: در 1500 متر راهنمایی شبانه‌روزی علامه طباطبایی، راهنمایی ابوالفضل و راهنمایی فرهنگیان، در 80 متر سرعت راهنمایی فرهنگیان اول، راهنمایی امام صادق دوم و راهنمایی فرهنگیان و همچنین رشته پرش طول از راهنمایی فرهنگیان توسط نفرات برترحائز رتبه و امتیاز شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر تصریح کرد: در مسابقه تیمی امدادی مدرسه راهنمایی فرهنگیان، راهنمایی ابوالفضل العباس(ع) و علامه طباطبایی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
به گفته وی نتایج کسب شده مدرسه راهنمایی فرهنگیان، علامه طباطبایی، ابوالفضل العباس(ع) و سیداحمد خمینی(ره) به مقام‌های اول تا چهارم این مسابقات رسیدند.
حیاتی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این دوره از مسابقات توانسته باشیم گامی در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان شهرستان برداشته باشیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول