اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش خرمشهر خبر داد

افتتاح یک مجتمع آموزشی در روستای سوره خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر از افتتاح یک مجتمع آموزشی در روستای سوره این شهرستان خبر داد.

افتتاح یک مجتمع آموزشی در روستای سوره خرمشهر

کاظم حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آموزشگاه رزمندگان که زیر پوشش مجتمع آموزشی شهید محمدی است با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خرمشهر و اعضای شورای روستای سوره افتتاح شد.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان این آب و خاک ثوابی کمتر از عبادت ندارد، افزود: تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایرانی وظیفه سنگینی است که برعهده ما گذاشته شده و ما باید این وظیفه را به بهترین شکل انجام داده و آنها را ولایت‌دوست و ولایت‌مدار تربیت کنیم.

رئیس آموزش و پرورش خرمشهر درخصوص افتتاح این مجتمع آموزشی گفت: با توجه به اینکه کمبود فضاهای آموزشی در روستاهای محروم شهرستان از جمله نیازهای اصلی به شمار می‌رود گشایش واحدهای آموزشی جدید در این مناطق ضروری‌ترین کمکی است که می‌توان به آنها کرد و برنامه‌های اداره آموزش و پرورش خرمشهر نیز در راستای تحقق بخشیدن به هدف افزایش فضاهای آموزشی در شهرستان است.

حیاتی در ادامه از برگزاری یک نمایشگاه بهداشت روان در یکی از دبیرستان‌های پسرانه شهرستان خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری معاونت پرورشی و کارشناسی مشاوره و تندرستی اداره آموزش و پرورش خرمشهر با هدف آشناسازی نوجوانان با موضوع تهاجم فرهنگی و راه‌های مقابله با آن به مدت یک هفته در این دبیرستان برای بازدید دانش‌آموزان دایر خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری یک نمایشگاه کتاب در کنار این نمایشگاه اظهار کرد: انجام کارهای فرهنگی و تشویق دانش‌آموزان به فعالیت‌هایی در این زمینه همواره در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان بوده‌است.

حیاتی در پایان با ابراز امیدواری از تأثیرگذاری این فعالیت‌ها در افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان خرمشهری گفت: برای ارتقای سطح آموزشی در مدارس شهرستان و هم‌چنین پیشبرد اهداف فرهنگی خود به منظور آشنایی دانش‌آموزان با آسیب‌های اجتماعی و آموزش راه‌های دوری و پیشگیری از آنها نیاز به برگزاری نمایشگاه‌های بیشتر با موضوعات مختلف فرهنگی یک ضرورت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول