اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی گلپایگان:

رشته کوهنوردی مظلوم واقع شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی گلپایگان گفت: رشته کوهنوردی در میان مردم شناخته نشده و مظلوم واقع شده است.

رشته کوهنوردی مظلوم واقع شده است

محمد آرمین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای رشته کوهنوردی در مقایسه با رشته‌های دیگر هیچ بودجه خاصی در نظر گرفته نشده و هم‌چنین این ورزش در میان مردم شناخته نشده و در واقع مظلوم واقع شده است.

وی ادامه داد: در این رشته بحث حامی مالی بسیار مهم است اما شرکت‌ها نیز بودجه خاصی برای ورزش در نظر نمی‌گیرند و در گلپایگان نیز همین مشکل وجود دارد.

رئیس هیئت کوهنوردی گلپایگان در ادامه به گردهمایی هیئت‌های کوهنوردی شهرستان‌های استان اصفهان که هفته گذشته در اصفهان برگزار شد اشاره کرد و افزود: در این گردهمایی عملکرد هیئت شهرستان‌های استان و مسائل و اتفاقات کوه و علل و عوامل به وجود آمدن این اتفاقات مطرح شد، از دیگر برنامه‌های مطرح شده در این نشست مسائل آموزش کوهنوردان و مسائل فرهنگی آنان بود.

آرمین هم‌چنین در ادامه به وضعیت هیئت کوهنوردی شهرستان گلپایگان اشاره کرد و بیان داشت: من چند ماهی است که در این هیئت مشغول به کار شده‌ام و برای شش ماهه نخست سال آینده برنامه‌های زیادی داریم و ان‌شاءالله با کمک همشهریان بتوانیم این برنامه‌ها را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی افزود: این هیئت هم‌چنین یک صعود سراسری در گلپایگان اجرا کرد که همه افراد شرکت کننده در آن از این میزبانی راضی بودند و 99 درصد افراد شرکت کننده در این صعود نیز توانستند به قله صعود کنند.

رئیس هیئت کوهنوردی گلپایگان هم‌چنین از رشته کوه الوند، قله هنده، حاج قارا، غرغاب و کوه صالح پیغمبر به عنوان کوه‌های معروف این شهرستان نام برد.

وی ادامه داد: گروه‌های کوهنوردی در این شهرستان همکاری لازم را با هیئت ندارند که دلیل آن را نمی‌دانم و امیدوارم این گروه‌ها همکاری خود را با این هیئت بیشتر کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول