اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پزشکی هیئت کوهنوردی استان اصفهان:

حفظ سلامتی لازمه رشته کوهنوردی است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پزشکی هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: این هیئت همواره تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده و رعایت اصول صحیح پزشکی و ورزشی سلامتی را برای کوهنوردان خود به ارمغان آورد.

حفظ سلامتی لازمه رشته کوهنوردی است

رضا اسلامی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت کوهنوردی استان اصفهان برای رسیدن به اهداف بلندمدت خود و ایجاد بهترین‌ حالت‌های ورزشی در رشته کوهنوردی، آموزش‌های متنوعی را از جمله آموزش‌های پزشکی و با اصول صحیح آن مدنظر قرار داده است.

وی اشاره‌ای به حضور دکتر برونو دورر (رئیس سابق کمیته پزشکی کنفدراسیون جهانی کوهنوردی و مربی رسمی فعلی این کنفدراسیون) در اصفهان بیان داشت: حضور چنین متخصص حرفه‌ای و بین‌المللی فرصت بی‌نظیری برای کوهنوردان اصفهانی و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی است.

مسئول کمیته پزشکی هیئت کوهنوردی استان اصفهان با بیان اینکه هیئت کوهنوردی استان اصفهان در مورد پزشکی کوهستان حدود 4 دوره را در گذشته ویژه ورزشکاران و اعضای این هیئت برپا کرده است، تأکید کرد: افراد شرکت‌کننده در این امتحان پس از کسب نمره قبولی و طی مراحل مختلف موفق به دریافت گواهینامه رسمی شدند.

وی اظهار داشت: حضور دکتر برونو دورر در استان اصفهان و استفاده از تجربیات با ارزش این شخص به طور حتم برنامه‌ریزی‌های هیئت کوهنوردی استان اصفهان را در آینده زیباتر و بهتر از گذشته می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول