اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارائه 5600 خدمات حمایتی از زندانیان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری از ارائه 5 هزار و 651 مورد خدمات حمایتی از زندانیان و خانواده‌های زندانیان این استان خبر داد.

ارائه 5600 خدمات حمایتی از زندانیان چهارمحال و بختیاری

همایون گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: کمک به زندانیان و خانواده این افراد، نوپروری و اصلاح زندانیان از مهم‌‎ترین اهداف این انجمن در راستای ارائه خدمات حمایتی به زندانیان این استان محسوب می‏شود.

وی بازسازی شخصیت و ارشاد زندانیان را از جمله وظایف این انجمن برشمرد و گفت: کمک در راستای آموزش حرفه‌ای به زندانیان، مساعدت و بهبود وضع بهداشت و درمان، ترغیب و تشویق زندانیان به انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر این وظایف به‎شمار می‎رود.

گنجی خاطرنشان کرد: این انجمن مجموعه اقدامات حمایتی خود را به تمامی زندانیان مستقر در کانون‌های اصلاح و تربیت، مراکز مراقبت پس از خروج زندانیان و دیگر موسسات تأمینی و تربیتی ارائه می‌دهد.

مدیر انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجموعه اقدامات حمایتی ارائه شده به زندانیان، گفت: پرداخت کمک‌های نقدی به خانواده‌های زندانیان به صورت ماهانه، پرداخت کمک‌های غیر نقدی شامل سبد غذایی، بن کالا و پوشاک در مناسبت‌های مختلف به زندانیان از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.

وی  اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه‌های درمانی به خانواده‌های زندانیان، پرداخت کمک هزینه لوازم توانبخشی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی فرزندان، پرداخت کمک هزینه فرزندان دانشجوی زندانیان از دیگر این اقدامات به شمار می‎رود.

گنجی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه زندانیان، گفت: برگزاری مراسم جشن‌های مختلف، تلاش در راستای کاریابی همسران زندانیان، معرفی خانواده‌های زندانیان برای استفاده از تسهیلات اشتغالزایی از دیگر خدماتی است که در راستای بهبود وضع خانواده‌های زندانیان است.

وی پیگیری پرونده‌های قضایی مددجویان در راستای اخذ رضایت، مرخصی و آزادی مددجویان را از دیگر این اقدامات برشمرد و گفت: در سال گذشته افزون بر 4 هزار و 461 اقدام در راستای تشکیل پرونده مددکاری، مطالعه و بررسی پرونده قضایی زندانی و مصاحبه تخصصی با زندانی و خانواده‌ افراد صورت گرفته است.

مدیر انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته افزون بر 5 هزار و 651 خدمات حمایتی از جمله آزادی هفت زندانی، ارائه 638 مورد خدمات حقوقی و قضایی، ارائه 545 مورد خدمات حمایتی به زندانیان این استان ارائه شده است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول