اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

پیشنهاد بسته حمایتی 3 هزار میلیارد تومانی برای تعاون مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: بسته حمایتی بیش از 3 هزار میلیار تومان ارائه شد تا نقش جایگاه تعاونی‌های استان بیشتر شود.

پیشنهاد بسته حمایتی 3 هزار میلیارد تومانی برای تعاون مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی کارنامی بعد از ظهر امروز در همایش یک‌روزه تعاون تولید و توسعه اقتصادی با بیان اینکه تعاون بر پایه آموزه‌های دینی و اندیشه‌های امام راحل استوار است، اظهار داشت: آموزه‌های دینی حضور تعاون‌گران را در کشور نهادینه کرد.

وی به نقش تعاون در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: 25 درصد اقتصاد کشور را تعاون‌گران باید تشکیل دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه استفاده از سرمایه خرد و ارتباط با اقتصاد کلان از بخش‌های جدی تعاون است، تصریح کرد: نقش و برنامه‌ریزی دولت در توسعه تعاون موثر است.

وی جایگاه تعاون را در نظام اسلامی مناسب ندانست و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جایگاه رفیع تعاون ضرورت آسیب‌شناسی در روند کار تعاونی‌ها احساس می‌شود.

بابایی کارنامی اظهار داشت: اجرای اصل 44 قانون اساسی و سهم‌وری مردم در شرکت‌های بزرگ از اقدامات اساسی دولت در حمایت از تعاون و تعاونی‌هاست.

وی گفت: توجه به تعاون نهادینه کردن اصل و فرهنگ سهامداری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران فعالیت 11 هزار و 845 تعاونی در سطح استان را گامی به سوی توسعه‌یافتگی دانست و گفت: 4 هزار و 978 تعاونی در مازندران فعال است و بقیه غیرفعال و راکد هستند.

بابایی کارنامی در ارزیابی‌ها سهم مازندران در تعاون را با تعامل 2 میلیون و 700 هزار نفر مطلوب دانست و یادآور شد: برای جایگاه آرمانی تعاون در مازندران باید تلاش شود.

وی به ارتقای جایگاه و نقش تعاونی‌ها در توسعه پایدار و تحقق شعار حمایت از تولید ملی موثر دانست و اظهار داشت: توسعه پایدار در گرو جذب و تجهیز منابع و نیز حمایت از کسب و کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران آموزش را از مهم‌ترین عوامل ارتقای جایگاه تعاون در مازندران اعلام کرد و گفت: تلفیق تجربه و اصلاح قوانین به ارتقای تعاون در کشور کمک می‌کند.

این مسئول اذعان کرد: بسته حمایتی بیش از 3هزار میلیار تومانی ارائه شد تا نقش جایگاه تعاونی‌های استان بیشتر شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول