اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملارد خبر داد

اجرای طرح‌های حمایتی از صنایع ملارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ملارد گفت: برای توسعه محصولات صنعتی از نظر کمی و کیفی اجرای برنامه‌های حمایتی از صنایع این شهرستان در دستور کار به صورت فوری و اولویت‌دار قرار گرفته است.

اجرای طرح‌های حمایتی از صنایع ملارد

فاضل اکبری‌طارمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر تحریم‌های مغرضانه و خصمانه‌ زیادی علیه صنایع مختلف ایران اسلامی از سوی غربی‌ها اعمال شده است.

وی تصریح کرد: به فضل الهی و با تلاش مضاعف صنعتگران شاهد خنثی‌سازی بخش مهمی از تحریم‌های غیرقانونی غرب علیه ملت ایران هستیم که این امر نشان دهنده عزم ملی در داخل کشور برای مقابله با زورگویی دشمنان است است.

ضرورت تحقق منویات رهبری در سال حمایت از تولید ملی

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ملارد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمود نوروزی رهبری معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری تحت عنوان حمایت از تولید ملی، بیان داشت: شرایط اقتصادی کشور به صورتی است که اگر در برابر تحریم‌های غربی غفلت کنیم، آسیب‌پذیر خواهیم بود.

اکرمی‌طارمی ادامه داد: بنابراین در این شرایط تحقق منویات معظم‌له در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، دامداری و باغداری اهمیت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در ملارد از ابتدای سال برنامه‌ریزی جامعی برای حمایت از صنایع این شهرستان با هدف حمایت از تولید ملی انجام داده‌اند، گفت: در این مدت فرمانداری ملارد و همچنین دستگاه‌های اجرایی مرتبط، برنامه‌هایی را برای تحقق این مهم با اولویت توسعه صنعت و ارتقا کمی و کیفی محصولات تولیدی در این شهرستان اجرایی کرده‌اند.

لزوم بهره‌مندی مدیران صنعتی ملارد از خرد جمعی

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ملارد یادآور شد: برای اینکه طرح‌های فوق بیشترین بازده را داشته باشند، نیاز است که مدیران صنعتی شهرستان با تشکیل کارگروه‌هایی برای هم اندیشی بیشتر، تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

اکرمی‌طارمی تاکید کرد: مدیران صنعتی در این شهرستان باید برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بیش از گذشته از خرد جمعی استفاده کرده و با همفکری و تعامل طرح‌های خود را اجرایی کنند.

وی در پایان اذعان داشت: با عملی شدن حمایت دولت از صنایع، تخصیص تسهیلات مناسب در امر صنعت و تلاش مضاعف صنعتگران، به طور قطع شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول