اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی:

حمایت از خانواده زندانیان در جامعه مغفول مانده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی گفت: حمایت از خانواده زندانیان در سطح جامعه مغفول مانده و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

حمایت از خانواده زندانیان در جامعه مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هاشم اسماعیل‌زاده ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح جشن گلریزان خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با فرهنگ‌سازی خانواده زندانیان توسط مردم جامعه مورد تحقیر قرار نگیرند.

وی افزود: در سال گذشته 77 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 100 میلیون تومان آزاد شدند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این راستا یک ‌میلیارد و 161 میلیون تومان به دلیل گذشت شکات بخشیده شده است.

اسماعیل‌زاده ادامه داد: در راستای آزادسازی زندانیانی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند این انجمن تا 10 میلیون تومان به همسرانشان کمک می‌کند تا رضایت دهند، زندانی آزاد شود.

وی یادآور شد: در راستای بدهی مالی نیز تا 20 میلیون به زندانی کمک می‌شود تا بتوانند رضایت شکات را جلب کنند.

*آزادسازی 30 زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی از آزادسازی 30 زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال تاکنون در سطح استان خبر داد و گفت: جرایم غیر عمد دیه شامل تصادفات و حوادث کارگاهی است.

اسماعیل‌زاده از فعالیت چهار انجمن حمایت از زندانیان در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این انجمن در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، فردوس و نهبندان فعال است و یک‌هزار و 500 خانوار را زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: امسال در کنار جشن گلریزان، خیرانی که مایل باشند، می‌توانند به خانواده زندانیان نیز کمک کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی تصریح کرد: 4 هزار و 865 فرزند زندانی نیز در استان هستند که خیران برای تحصیل آنها نیز می‌توانند کمک کنند.

اسماعیل‌زاده تعهد خیران در جشن گلریزان سال گذشته را 260 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان تنها 65 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی شماره حساب ستاد دیه استان را حساب جاری بانک ملی شعبه طالقانی به شماره 0106341975006 عنوان کرد و گفت: حساب کمک به خانواده زندانیان نیز 33333/06 بانک سپه شعبه انقلاب است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول