اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان آبادان خبر داد

برگزاری «جشن حمایت» از خانواده‌های زندانیان در آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان در آبادان از برپایی نخستین جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان درمهر ماه سال جاری درآبادان خبر داد.

برگزاری «جشن حمایت» از خانواده‌های زندانیان در آبادان

احمد‌رضا ناظمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: برای نخستین بار و به منظور حمایت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از خانواده‌های زندانیان آبادانی جشن حمایت در آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده‌های زندانیانی که به صورت دائمی یا طولانی مدت در حبس هستند و خانواده‌هایی که زندانیان آنها غیر دائمی و یا مدت زمان کمی زندانی می‌شوند مشمول حمایت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این جشن هستند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان آبادان ادامه داد: در حال حاضر 60 خانوار زندانیان دائمی و 200 خانوار از زندانیان غیر دائمی زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان آبادان قرار دارند.

وی با اشاره به اهمیت توجه و حمایت از خانواده‌های زندانیان گفت: برای جلوگیری از بزهکاری‌ و ناهنجاری‌های جدید در جامعه حمایت و توجه از خانواده‌های زندانیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

ناظمی ادامه داد: برای پیشگیری از تکرار جرایم حمایت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و معیشتی فرزندان و خانواده‌های زندانیان نباید از دیدگان همشهریان و مسئولان شهری آبادان دور بماند.

وی با اشاره به جشن مهرماه سال جاری این انجمن در آبادان گفت: انجمن با همکاری سازمان زندان‌های آبادان در مهرماه سال جاری جشنی با حضور هنرمندان مطرح کشور در شهرستان آبادان برگزار می‌کند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان آبادان اضافه کرد: درآمدهای حاصله از فروش بلیط‌های این جشن و کمک‌های مردمی در این روز صرف هزینه‌های جاری خانواده‌های زندانیان آبادانی می‌شود.

* برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان گفت: مجری جشن گلریزان ستاد دیه است که با هماهنگی سازمان زندان‌ها و انجمن حمایت از زندانیان در ماه رمضان، این جشن را برگزار می‌کند.

ناظمی افزود: کمک‌های مردمی در جشن گلریزان صرف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در شهرستان آبادان می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان آبادان در پایان گفت: شهروندان آبادانی با مشارکت در جشن‌های گلریزان و حمایت، در وهله اول کمک به خود جامعه کرده‌ و سپس حمایتی بزرگ در راستای کارهای عام‌المنفعه به زندانیان و خانواده‌های آنان خواهند کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول