اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمانشاه خبر داد

آزادسازی 130 زندانی با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: مدیر عامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، 130 زندانی با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال توسط ستاد دیه استان آزاد شده است.

آزادسازی 130 زندانی با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه‌، آیت‌الله مصطفی علما در نشست با اعضای ستاد دیه استان کرمانشاه اظهار کرد: پیگیری و آزاد کردن زندانیان از کارهای خداپسندانه است چراکه به زندان رفتن یکی از اعضای خانواده زندگی افراد خانواده را تهدید می‌کند و کانون گرم خانواده را با مشکل مواجه می‌سازد.

علما افزود: آمار زندانیان دیه و مهریه باید کاهش یابد. افزایش زندانیان معضل هر جامعه است لازم است قوه‌ قضاییه به این امر توجه خاصی داشته باشد.

وی با اشاره به آزادسازی زندانیان جرایم تعزیری توسط خیرین استان کرمانشاه افزود: تعداد افرادی که می‌توانند با کمک مالی خود زندانی را از زندان آزاد کنند در استان کرمانشاه نسبت به دیگر استان‌ها به‌دلیل کم بودن قدرت مالی افراد کمتر است و در این راستا نیاز به کمک دولت است.

بابک ترابی نیز گفت: 130 زندانی با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال از ابتدای سال 91 تا پایان تیرماه توسط ستاد دیه استان آزاد شدند که 13 میلیارد و 840 میلیون ریال از این مبلغ توسط دفتر مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه  پرداخت شده و بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال نیز کمک‌های مردمی و همچنین از منابع استانی و دولتی تامین شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه افزود: زندانیان آزاد شده توسط ستاد دیه استان کرمانشاه در سال 90، 252 نفر است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول