اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دوره هشتم دماوند در مجلس:

اعتبارات دستگاه‏های طلاسازی در شرق تهران تامین شد

خبرگزاری فارس: نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبارات ساخت دستگاه‏های طلاسازی برای واگذاری به متقاضیان آغاز کار در صنعت طلا و جواهر شرق تهران خبر داد.

اعتبارات دستگاه‏های طلاسازی در شرق تهران تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین صبح امروز در نشست ساماندهی دانش‏آموختگان طلا و جواهر که با حضور معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مدیرعامل طرح منطقه ویژه اقتصادی طلا و جواهر رودهن، شهردار رودهن، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از فارغ‏التحصیلان دوره طلا و جواهر شرق استان تهران در رودهن برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اصلی‏ترین اهداف طرح شهر طلا و جواهر رودهن ایجاد فرصت‏های اشتغال است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اولویتی مانند اشتغال در طرح احداث شهر طلا و جواهر رودهن مهمتر از سایر مزایای آن است.

رامین اضافه کرد: خوشبختانه دوره‏های تئوری فراگیری فنون مختلف کار با طلا و جواهر رودهن و سایر نقاط مختلف شمال شرق استان تهران با حضور اساتیدی مجرب پایان یافت.

نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو می‏توان بر هنر و توان این کارآموزان برای توسعه منطقه متکی بود.

*سوددهی مستقیم و غیرمستقیم در تولید ثروت

نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، تولید ثروت را عامل سوددهی مستقیم و غیرمستقیم همه اقشار جامعه دانست.

وی تصریح کرد: اگر مردم اطراف ما به واسطه شغلی مناسب مانند فعالیت در عرصه طلا و جواهر ثروتمند باشند، وضعی بسیار مطلوب است.

رامین اضافه کرد: حتی اگر اطرافیان ما در این شهر طلا و جواهر در سایر مشاغل حضور داشته باشند نیز بدون شک از مزایای آن بهره‏مند می‏شوند.

نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: خدا را شاکرم که امروز در موقعیتی هستیم که همه قول‏های داده شده به مردم در حال تحقق هستند.

انتهای‌پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول