اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ابهر و خرم‌دره:

قدرت ملی نمایندگان در مجلس بالاتر از قدرت منطقه‌ای باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت منطقه‌ای نماینده خیلی باید محدودتر از میزان موجود بوده و قدرت ملی نماینده باید بالا باشد.

قدرت ملی نمایندگان در مجلس بالاتر از قدرت منطقه‌ای باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محمدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: فصل عمرانی در حال پایان است و باید از فرصت‌ها بیشترین استفاده را ببریم.

وی در ادامه با بیان اینکه نماینده وظیفه قانون‌گذاری و نظارت را داشته و وظیفه اجرایی ندارد، ابراز داشت: در این منطقه نماینده  در برخی جاها قدرت بی‌مورد گرفته است.

وی افزود: قدرت منطقه‌ای نماینده خیلی باید محدودتر از میزان موجود بوده و قدرت ملی نماینده باید بالا باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه نماینده این نیست که در جابه‌جایی نیروها و دستگاه‌های اجرایی وارد شود، چرا که بنگاهی نیست که در آن کالای مدیریت جابه‌جا شود.

وی با بیان اینکه ما محکم در این جایگاه مقاومت می‌کنیم، گفت: در این میان هم مدیران کار خود انجام دهند و نگویند که ما منتظر نماینده‌ایم.

خان‌محمدی افزود: نماینده به اندازه یک کارشناس اداره برای اجرا امکانات ندارد و نماینده وظیفه نظارتی و راهبری دارد و بر این اساس نماینده رابط بین مدیران و مردم است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اشتغال گفت: من و امام جمعه نمی‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم، ولی برخی اداره‌ها مردم را راهی این دو دفتر می‌کنند.

وی افزود: اشتغال باید به دست دستگاه اجرایی ایجاد شود ولی مسئولان یقین بدانند که با همه محدویت‌ها امکاناتی هم داریم که باید با آنها رضایت مردم را جلب کنیم.

خان‌محمدی با بیان اینکه خیلی فضا را نباید به افراد سیاست‌باز بدهیم، عنوان داشت: باید در راستای اهداف نظام و انقلاب در کشور تلاش کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا آخرین روز مدافع مدیران هستیم، گفت: مدیران باید مقتدرتر جلو بروند.

وی با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در مراسم‌ها تصریح کرد: ارتباط مدیران با اداره‌های کل باید محکم باشد و اداره‌های کل هم بارها به آنها توصیه کرده‌ایم که شما این منطقه را دریابید و ما هم به اداره‌های کل کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول