اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی:

شیعیان توهین به اماکن مقدسه را نمی‌پذیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج،‌ اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: اماکن مقدس در بین شیعیان از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است و هیچگاه ما توهین به اماکن مقدس را نمی‌پذیریم.

شیعیان توهین به اماکن مقدسه را نمی‌پذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان و محمد جواد کولیوند بعدازظهر امروز با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار عزیز اکبریان یکی از نمایندگان مردم در خانه ملت طی سخنانی اظهار داشت: نقش اماکن مقدس در روحیه و زندگی مردم روشن بوده و مردم از این جایگاه‌ها به عنوان مأمنی برای راز و نیاز بیشتر با خدای خود یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار سبب شده است که مردم حضورشان در این اماکن بسیار زیاد باشد لذا اهمیت بازسازی و توسعه عتبات عالیات یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان ذیربط باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نقش معنوی عتبات عالیات به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ و گسترش شعائر دینی و مذهبی، باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و به هیچ عنوان شیعیان جهان توهین و جسارت به اماکن مقدسه را نمی‌پذیرند.

اکبریان در ادامه به حمایت‌های ویژه مردم و دولت جمهوری اسلامی از بازسازی و مشارکت آنان در توسعه عتبات عالیات عراق اشاره کرد و افزود: این اقدامات مصداق عینی و عملی تحقق ایمان قلبی و دینی در بین مردم ایران است.

در ادامه این دیدار همچنین دیگر نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا نیز طی سخنانی بر اهمیت مشارکت مردم البرز در بازسازی عتبات عالیات تأکید و اظهار داشت: مردم استان البرز همیشه برای حضور در این گونه برنامه‌ها آمادگی دارند و خوشبختانه در این باره کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته‌اند.

محمدجواد کولیوند در ادامه به واگذاری ساخت ضریح حبیب بن مظاهر به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز اشاره و خاطر نشان کرد: واگذاری این مهم به ستاد عتبات عالیات استان البرز یکی از افتخارات فرهنگی در این استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم مومن استان البرز برای ساخت این ضریح بار دیگر افتخاری معنوی را برای این استان کسب کنند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول