اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون محقق شد

کمک 322 میلیون تومانی بیرجندی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیرجند گفت: از ابتدای امسال 322 میلیون تومان کمک مردمی در این شهرستان برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری شده است.

کمک 322 میلیون تومانی بیرجندی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر نوفرستی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان بیرجند اظهار کرد: در شورای سیاست‌گذاری عتبات عالیات در سال جاری که با حضور امام‌ جمعه بیرجند برگزار شد مصوبات خوبی ارائه شد که اجرای این مصوبات کمک بزرگی به تحقق اهداف این بخش می‌کند.

وی افزود: این مصوبات به مدیران کل و همچنین به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها ابلاغ شده است و امیدواریم کمک‌های خوبی در این راستا جمع‌آوری شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیرجند تصریح کرد: شهرستان بیرجند از لحاظ کمک‌های نقدی به عتبات عالیات نسبت به سایر شهرستان‌های استان مقام نخست را دارد اما از لحاظ جمعیتی رتبه چهارم را در این بخش کسب کرده است.

نوفرستی با بیان اینکه از لحاظ جمعیتی شهرستان بشرویه مقام نخست را در کمک به عتبات عالیات کسب کرده است، ادامه داد: همچنین در سال جاری حدود 800 میلیون تومان سنگ نیز از بیرجند به عتبات عالیات ارسال شده است.

وی از اجرای طرح اعتمادسازی مردم برای کمک به عتبات عالیات خبر داد و افزود: در این راستا به جای قبض، فیش‌هایی به مردم داده می‌شود که مردم کمک‌های خود را تحویل بانک‌ها دهند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیرجند با بیان اینکه این طرح بدون هیچ شبهه‌ای اجرا می‌شود، گفت: بهتر اجرایی شدن این طرح با کمک دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر می‌شود.

نوفرستی از اجرای طرح "محبت به اهل بیت" از سوی آموزش و پرورش استان خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح کمک‌های خوبی برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری شد.

وی گفت: همچنین طرح دیگری مبنی بر فروش خشت طلا با حک شدن نام افراد بر روی آن خشت در سطح استان اجرا شده است که برای بازسازی حرمین کاظمین ارسال می‌شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیرجند خواستار اختصاص اعتبارات بیشتری به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیرجند برای خدمت‌رسانی بهتر شد.

نوفرستی گفت: 25 هزار متر سنگ گرانیت معادن درمیان و نهبندان نیز برای بازسازی سنگ فرش حرمین جوادین به عتبات عالیات ارسال شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول