اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ماه مبارک رمضان

185 مددجوی بهزیستی چهارمحال و بختیاری به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از اعزام 185 نفر از مددجویان و معلولان زیر پوشش این اداره‌کل به عتبات عالیات پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

185 مددجوی بهزیستی چهارمحال و بختیاری به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین سعیدی بعدازظهر امروز در همایش همیاری و سلامت روان اجتماعی در این استان با گرامیداشت هفته بهزیستی اظهار داشت: هفته بهزیستی همه ساله از 25 تا 31 تیر در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور با اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف گرامی‌‌ ‌داشته می‌شود.

وی با اشاره به تاریخچه تشکیل سازمان بهزیستی در کشور افزود: در سال 1359 در راستای تحقق اصل 21 و 22 قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سازمان بهزیستی کشور به همت شهید دکتر فیاض‌بخش تشکیل شد.

سعیدی بیان داشت: خدمات‌رسانی مطلوب به اقشار محروم جامعه، اقشار آسیب‌پذیر و معلولان مهم‌ترین رسالت سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این اداره‌کل در قالب پنج معاونت از جمله امور پشتیبانی، توانبخشی، اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری و معاونت مشارکت‌های مردمی و اشتغال به مددجویان و معلولان زیر پوشش این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی به تنوع و گستردگی وظایف و ماموریت‌های بهزیستی اشاره و تصریح کرد: بهزیستی تشکیلاتی است که خدمات آن از پیش از تولد تا لحظه فرارسیدن مرگ فرد را دربرمی‌گیرد.

سعیدی با اشاره به اعزام مددجویان زیر پوشش این اداره‌کل به سفرهای زیارتی گفت: در سال گذشته 185 نفر از زنان سرپرست خانواده در این استان به مشهد مقدس و 81 نفر نیز به کربلا اعزام شدند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از اعزام 185 نفر از جامعه هدف این اداره‌کل به کربلا و 185 نفر به مشهد مقدس بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه به منظور تقویت روحیه و باورهای معنوی و اعتقادی مددجویان و معلولان زیر پوشش این اداره‌کل با تخصیص اعتبار لازم از سوی سازمان بهزیستی کشور اجرا می‎شود.

وی به برخی دیگر از خدمات بهزیستی به مددجویان زیر پوشش خود در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 20 هزار قوطی شیر خشک بین خانواده‌های تحت پوشش این اداره‌کل که نوزاد شیرخوار داشتند توزیع شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول