اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی خبر داد

‌کمک 27 میلیارد ریالی مردم خراسان رضوی ‌به بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی گفت: حجم کمک نقدی و غیرنقدی به بازسازی عتبات 27 میلیارد ریال است که بر این اساس کشور خراسان‌رضوی مقام نخست را از آن خود کرده است.

‌کمک 27 میلیارد ریالی مردم خراسان رضوی ‌به بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، جعفر دهنوی ظهر امروز در دیدار با مسئولان تایباد با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در ستاد تایباد به مصوبه بازدید از ستادهای شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: در این بازدیدها علاوه بر تقدیر از فعالیت‌ها، مصوبا‌ت هیئت امنا به منظور اجرا یادآوری می‌شود.

دهنوی همچنین تلاش‌های انجام شده در ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی را موفقیت‌آمیز خواند و حجم کمک نقدی و غیرنقدی به بازسازی عتبات را 27 میلیارد ریال عنوان کرد که در کشور مقام نخست داشته است.

وی همچنین ساخت صندوق خاتم مرقد مطهر امام موسی‌کاظم(ع) و امام جواد(ع) را از مهمترین اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی در سال 90 عنوان کرد.

در ادامه این مراسم محمد عارف عارفی در این دیدار کار برای امام حسین( ع ) را مایه سربلندی و عزت خواند و گفت: کار بازسازی عتبات عالیات از کارهای بسیار بزرگی است که اجر اخروی به دنبال داشته و زمینه‌ساز توفیق در راه خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات تایباد افزود:در مجموعه شهرستان‌های تایباد و باخرز در سال‌های گذشته کمک‌های نقدی و غیرنقدی فراوانی از سوی عاشقان به اهل‌بیت به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان تایباد ارائه شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول