اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده نفت آبادان خبر داد

اعزام دانشجویان دانشکده نفت آبادان به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشکده نفت آبادان در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از اعزام 25 دانشجوی پسر این دانشکده به عتبات عالیات خبر داد.

اعزام دانشجویان دانشکده نفت آبادان به عتبات عالیات

غلامحسین فربد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دانشجویان پسر دانشکده نفت آبادان از تاریخ  24 تیرماه سال جاری به مدت یک هفته به زیارت عتبات عالیات در عراق مشرف می‌شوند.

وی افزود: در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و جلوگیری از اتلاف وقت آنان همزمان با فصل تابستان، دانشکده نفت آبادان سفرهای زیارتی به مشهد مقدس و عتبات عالیات را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

معاون دانشجویی دانشکده نفت آبادان تصریح کرد: همچنین 80 نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشکده همزمان با ماه مبارک رمضان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به سفر زیارتی 80 نفر از دانشجویان به مشهد مقدس در ماه رمضان گفت: دانشجویان دختر و پسر دانشکده نفت در قالب دو کاروان مجزا و به مدت یک هفته به سفر زیارتی برون استانی اعزام می‌شوند.

فربد خاطرنشان کرد: دانشکده نفت با در نظر گرفتن تمهیداتی و به‌منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین کارکنان دانشکده، از 15 خانواده این کارکنان نیز برای اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس دعوت کرده است.

وی اضافه کرد: کارکنان دانشکده نفت آبادان می‌توانند حداکثر چهار نفر از اعضای خانواده خود را برای این سفر به دانشکده معرفی کنند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: در مجموع امکانات برای 60 نفر از اعضای خانواده‌های این کارکنان برای اعزام به مرقد ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) در ماه مبارک رمضان فراهم شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول