اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگی سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد

اعزام 10 هزار نفر از مددجویان بهزیستی به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگی سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال جاری 10 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

اعزام 10 هزار نفر از مددجویان بهزیستی به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام علی پهلوان ظهر امروز در مراسم اجرای طرح آفتاب ویژه مددجویان بهزیستی استان قم گفت: در جامعه کنونی مشکلات تمام شدنی نیستند و آنچه مهم است توانمندسازی فرهنگی و اجتماعی در تمام عرصه‌های زندگی است.

وی افزود: باید مقوله‌های فرهنگی را در جامعه گسترش داد تا بتوانیم در عرصه‌های فرهنگی اخلاق، گفتار و اندیشه‌های دینی را در خود پرورش دهیم.

دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: مشکلات فرهنگی در جامعه مانند سدی است که باید به وسیله آموزش از این سدها عبور کرده و خود را به ساحل نجات برسانیم.

پهلوان اظهار کرد: در سازمان بهزیستی در کنار بخش فرهنگی فعالیت‌های زیادی از جمله مباحث اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها در قالب طرح توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ساخت 200 هزار واحد مسکونی، ایجاد هزار فرصت شغلی، پیگیری مباحث مشاوره و... از جمله اقدامات انجام شده در بخش فرهنگی سازمان بهزیستی برای مددجویان زیر پوشش است.

مدیرکل فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در سال گذشته 5 هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شده‌اند یادآور شد: امسال نیز سفر زیارتی عتبات عالیات برای 10 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی برنامه‌ریزی شده است.

پهلوان افزود: همچنین سهمیه دو هزار نفری اعزام به حج عمره مددجویان در سال جاری از دیگر برنامه‌های در دست اقدام سازمان بهزیستی کشور در بخش فرهنگی است.

وی بیان داشت: از دیگر برنامه‌های انجام شده در بخش فرهنگی سازمان بهزیستی کشور برای تمام مددجویان زیر پوشش برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی در هشت بخش، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی و نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری جامعه هدف بهزیستی بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول