اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کردستان عنوان کرد

توانمند کردن مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح پالایش

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: توانمند‌سازی خانواده‌های زیرپوشش از برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد است که با اجرای طرح پالایش دنبال می‌شود.

توانمند کردن مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح پالایش

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان با اشاره به اجرای طرح پالایش مددجویان زیرپوشش این نهاد، اظهار کرد: این طرح با رویکرد توانمند‌سازی و ساماندهی مددجویان این نهاد در سراسر کشور در حال اجراست.

به گفته موسی‌نژاد، طرح پالایش در راستای اجرای مصوبه مجلس و دولت مبنی بر خروج سالانه 10 درصد از مددجویان توانمند در این نهاد اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح پالایش زمینه‌ای هدفمند برای جبران نواقص شیوه‌های خدمت‌رسانی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

موسی‌نژاد مکانیزه کردن کارها و برنامه‌های حوزه اکرام را از دیگر مطالبات کمیته امداد از حوزه حمایت عنوان کرد و گفت: تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته در این زمینه در سال‌جاری نیز استمرار می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان توسعه بیمه‌های اجتماعی مددجویان را از دیگر اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: بیمه‌ها در حقیقت حلقه تکمیلی برنامه‌های توانمندسازی کمیته امداد است و خوشبختانه با تلاش‌ فعالان حوزه حمایت و سلامت این مهم در استان کردستان طی سال گذشته و امسال از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی در ادامه مسئولیت در نظام اسلامی را امانت خواند و گفت: فلسفه پذیرش مسئولیت‌ها در نظام اسلامی خدمت صادقانه به مردم است که این مهم در کمیته امداد به منصه ظهور رسیده است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انجام کار تامین‌کننده معاش زندگی است، اما مهم‌تر از آن رضای خداست، تاکید کرد باید سعی کنیم همواره این نگاه را سرلوحه خود در انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها قرار دهیم.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: کسانی که در این نظام مسئولیتی را می‌پذیرند باید نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند تا فردای قیامت مورد مؤاخذه قرار نگیرند.

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات محمدامین شریفی معاون اسبق حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان، علی‌رضا افخمی را به عنوان معاون حوزه حمایت این اداره‌کل معرفی کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول