اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد

اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار به ناحیه مقاومت بسیج آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی به ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد.

اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار به ناحیه مقاومت بسیج آبادان

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، در آبادان اظهار کرد: اعتبار مشخص شده برای سازمان بسیج آبادان از محل اعتبارات تملک و دارایی صرف توسعه مراکز ورزشی در شهرستان آبادان می‌شود.

وی افزود: 300 میلیون تومان اعتبار مشخص شده برای سازمان بسیج، نمی‌تواند پاسخگوی هزینه‌های ساخت چهار پروژه ورزشگاه نیمه تمام در شهرستان آبادان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ادامه داد: در حال حاضر دو ورزشگاه در آبادان، یک ورزشگاه در روستای منیوحی و دیگری در ابوشانک چهار ورزشگاهی هستند که در صورت تأمین اعتبار برای استفاده عموم تجهیز می‌شوند.

وی با اشاره به پروژه احداث سکوی تماشاچیان ورزشگاه شهر اروندکنار گفت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پروژه 70 میلیون تومان است که در حال حاضر 25 میلیون تومان از این اعتبار برای اتمام سکوی ورزشگاه شهر اروندکنار اختصاص یافته است.

عساکره تصریح کرد: پروژه سکوی تماشاچیان ورزشگاه اروندکنار جز‌‌و طرح‌های محرومیت‌زدایی دولت و در راستای ارتقای ورزش در بین جوانان است.

وی افزود: مبلغ 25 میلیون تومانی که تا کنون برای احداث این سکو پرداخت شده برای احداث ورزشگاهی در روستا و با زمین خاکی کافی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج آبادان تا کنون برای اتمام این پروژه مبلغ شش میلیون تومان از صرفه‌جویی سازمان بسیج هزینه کرده است.

وی با اشاره به بهره‌بردار این طرح گفت: بهره‌بردار پروژه ورزشگاه اروندکنار اداره ورزش و جوانان اروندکنار است و ناحیه مقاومت بسیج بعد از اتمام ورزشگاه را برای بهره‌برداری به این اداره تحویل می‌دهد.

عساکره در پایان گفت: تمامی پروژه‌های ورزشی ناحیه مقاومت بسیج برای استفاده عموم شهروندان در نظر گرفته می‌شود و مسئولان شهری باید در راستای ارتقای جایگاه ورزش همیاری بیشتری با ناحیه مقاومت بسیج داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول