اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان خبرداد:

برگزاری همایش یادواره 400 شهید دانش‌آموز در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان از برگزاری همایش یادواره 400 شهید دانش‌آموز و 60 معلم شهید به‌مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش یادواره 400 شهید دانش‌آموز در آبادان
ثامر چنعانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی آبادان برای گرامیداشت هفته بسیج که از اول آذرماه آغاز خواهد شد برنامه‌هایی را تدارک دیده که از جمله آنها برگزاری همایش یادواره 400 شهید دانش‌آموز و 60شهید فرهنگی این شهرستان است.
وی افزود: این مراسم با هدف مطرح کردن شهدای دانش‌آموز و فرهنگی برگزار می‌شود و از این نظر اهمیت و تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ بسیج در بین دانش‌آموزان دارد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان تصریح کرد: از برنامه‌های دیگر به همین مناسبت همایش بزرگ مقاومت و پایداری با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان بسیجی و 150 نفر از اعضای بسیج فرهنگیان است که در روز پنجم آذرماه در سطح شهر آبادان برگزار خواهد شد.
وی در خصوص اهمیت این مراسم گفت: این همایش یک رویداد بزرگ و مهم در گرامیداشت هفته بسیج خواهد بود که از مسئولان و بسیجیان ادارات سطح شهر تقاضا داریم حتماً در این مراسم شرکت کنند.
چنعانی با اشاره به نقش فعال مدارس در هفته بسیج خاطرنشان کرد: برای برگزاری مراسم متنوع در مدارس آبادان هم برنامه‌هایی داریم که یکی از آنها فضاسازی مدارس با استفاده از نشان‌ها و عناصر یادآور زمان جنگ است.
وی همچنین در خصوص اجرای طرح هجرت سه در مدارس آبادان گفت: تعداد 3 هزار نفر از دانش‌آموزان آبادانی در اجرای این طرح شرکت کردند و به رنگ‌آمیزی و مرتب کردن مدارس پرداختند.
مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان با ابراز رضایت از اجرای چنین طرح‌هایی در بین ‌دانش‌آموزان اظهار داشت: در پایان اجرای طرح هجرت سه، آبادان در میان شهرهای استان خوزستان رتبه سوم را از آن خود کرد.
وی در پایان به برنامه‌های متنوع و آموزنده هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: همایش رهروان شهید فهمیده با حضور یک هزار نفر از 13 ساله‌های آبادان در مصلای نماز جمعه و غبارروبی مزار شهدای دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اصلی و مهم در هفته بسیج دانش‌آموزی بودند که امیدواریم هر سال تداوم داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول