اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ 13 ساله‌ها در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان از برگزاری همایش بزرگ 13 ساله‌ها در مصلی آبادان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ 13 ساله‌ها در آبادان
ثامر چنعانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارداشت: این همایش نهم آبان ماه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و با همت منطقه سوم دریایی سپاه ماهشهر با کمک ادارات شهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: بسیج دانش‌آموزی در این هفته برنامه‌های متنوعی را در برنامه دارد که از جمله آنها غبارروبی مزار شهیدان در گلزار شهدا آبادان در روز 12 آبان است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان همچنین با تشریح سایر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی گفت: اردویی به منظور بازدید از مناطق جنگی راهیان‌نور با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان نیز به این مناسبت برگزار خواهد شد.
چنعانی خاطرنشان کرد: در اختتامیه هفته بسیج در راهپیمایی بزرگ 13 آبان روز دانش‌آموز دو ایستگاه بزرگ نقاشی با موضوع «آمریکا شیطان بزرگ» برای دانش‌آموزان ابتدایی در نظر گرفته می‌شود.
وی با بیان اهمیت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اضافه کرد: در این هفته برنامه‌های دیگری نیز در دستور کار بسیج دانش‌آموزی قرار دارد که از آن جمله می‌توان به مسابقات متنوع از قبیل مسابقات فرهنگی نظیر کتابخوانی و نیز مسابقات ورزشی اشاره کرد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان افزود: به همین مناسبت جلسه هم اندیشی با حضور فرماندار آبادان و دانش‌آموزان بسیجی نخبه در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.
چنعانی در پایان با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی مقدمه حضور در عرصه مقاومت و افتخار است افزود: درحال حاضر در حدود 150 پایگاه بسیج دانش‌آموزی دختر و پسر در مقاطع راهنمایی و دبیرستان و همچنین 50 پایگاه بسیج در مقطع ابتدایی در شهرستان آبادان در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول