اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج در آبادان صورت گرفت؛

نمایش اقتدار بسیجیان در گردهمایی 5000 نفری در آبادان

خبرگزاری فارس: در سالروز تشکیل بسیج به دستور امام خمینی(ره) و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی پنج هزار بسیجی در آبادان در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

نمایش اقتدار بسیجیان در گردهمایی 5000 نفری در آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام خمینی(ره) گردهمایی 5 هزار نفری بسیجیان با عنوان همایش اقتدار بسیج در مصلای نماز جمعه شهرستان آبادان برگزار شد.
بسیجیان شرکت‌کننده در این گردهمایی از گردان‌های مختلف شهرستان آبادان از جمله گردان عاشورا، گردان الزهرا(س) و پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج عشایر و ورزش بودند که با حضور در این همایش اقتدار و توان بسیجیان را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم بسیجیان به اجرای برنامه‌هایی نیز پرداختند که اجرای حرکات رزمی و نمایشی توسط بسیجیان ورزشکار از جمله این برنامه‌ها بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در حاشیه برگزاری این مراسم هدف از این گردهمایی را نشان‌دادن اقتدار بسیج دانست و اظهار داشت: امروز بسیج و بسیجی آماده‌تر از همیشه در خط مقدم دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حضور دارند.
عادل عساکره در ادامه تصریح کرد: بسیج همان شجره طیبه‌ای است که امام خمینی(ره) نوید آن را می‌داد و امروز این درخت تنومند در ایران اسلامی به بار نشسته و مردم و نظام از ثمرات این مولود انقلاب در جای جای میهن اسلامی بهره‌مند هستند.
در پایان این مراسم یگان‌های بسیجی حاضر در میدان از مقابل کلام‌الله مجید، جایگاه و تمثال بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه رفتند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول