اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور

بازیکنان باروبن قزوین جشنواره گل به راه انداختند

خبرگزاری فارس: در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم باروبن قزوین مقابل تیم اپتک کرج قرار گرفت که در پایان با به‌ راه انداختن جشنواره گل میهمان خود را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد.

بازیکنان باروبن قزوین جشنواره گل به راه انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دیدار که به نوعی بازی بازیکنان تیم باروبن قزوین با توجه به نزدیک شدن به سقوط به مرحله پایین‌تر خطرناک محسوب می‌شد، شاگردان ذبیح‌الله حسینی به‌خوبی توانستند به دور از استرس، میهمان کرجی خود را با شکست بدرقه کنند.

بازیکنان تیم باروبن که در دیدارهای قبلی خود نشان داده بودند که تمام‌کننده‌های خوبی نیستند و فرصت‌های متعدد گل‌زنی زیادی را به‌راحتی از دست می‌دهند، در این بازی قدر فرصت‌های به‌دست آمده را دانستند و دومین برد خود را پس از پانزده هفته در این مسابقات کسب کردند.

تیم باروبن قزوین نخستین برد خود در این رقابت‌ها را در هفته نخست مقابل دیگر همشهری خود یعنی بیمه حدیث قزوین کسب کرد و پس از آن بازی دیگر نتوانسته بود مقابل رقیببان خود به برتری برسد.

با این نتیجه بازیکنان تیم باروبن قزوین با کسب 11 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفتند تا برای صعود به مراحل بالاتر جدول به پیروزی در بازی‌های آینده خود امیدوار باشند.

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 24 تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار می‌شود که تیم باروبن در گروه شمال این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول