اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 22 تیم

مسابقات فوتسال جام رمضان در بافق آغاز شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 22 تیم در بافق آغاز شد.

مسابقات فوتسال جام رمضان در بافق آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات رژه رفتند.

در این دوره از مسابقات 16 تیم در رده سنی بزرگسالان و شش تیم در رده سنی نوجوانان به مدت یک ماه به صورت دوره‌ای در سالن ورزشی کوثر با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار بافق در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر از عوامل برگزاری این مسابقات گفت: حضور جوانان در این مسابقات و برگزاری این‌گونه مسابقات با نام و یاد شهدا حرکتی ارزنده در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، آرمان‌های آنها، حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

حسین ندافیان به ظرفیت‌های بالای شهرستان بافق در امر ورزش اشاره کرد و افزود: توان و پتانسیل دستگاه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان برای غنی‌سازی هرچه بیشتر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به کار گرفته می‌شود تا زمینه لازم برای تندرستی و سلامت همگان فراهم شود.

وی تصریح کرد: دین مبین اسلام برای سلامت جسم و روح انسان ارزش و اهمیت ویژه‌ای قائل بوده و بر این اساس توجه و رسیدگی به ورزش جوانان از اولویت‌های اساسی رشد و تعالی جامعه اسلامی است.

ندافیان با اشاره به ضرورت ورزش در بین قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان افزود: جامعه اسلامی به جوانان سالم، متعهد و توانمند نیازمند است و ترویج ورزش در میان جوانان می‌تواند نوید بخش جامعه‌ای سالم باشد.

این رقابت‌ها با همکاری هیئت فوتسال شهرستان بافق و باشگاه فرهنگی ورزشی بافق جوان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول