اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم به مصاف قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌رود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم از برگزاری دیدارهای تدارکاتی این تیم با قهرمان لیگ برتر فوتسال و همچنین تیمی از قزوین در راه کسب آمادگی برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال خبر داد.

صبای قم به مصاف قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌رود

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دیدار دوستانه تیم‌های فوتسال صبای قم و نماینده فوتسال قزوین با هدف آماده‌سازی تیم در آستانه چهاردهمین مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: تیم فوتسال صبای قم بعد از این در دیداری تدارکاتی برابر تیم منصوری قرچک قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به میدان خواهد رفت تا خود را آماده دیدار هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کند.

مربی تیم فوتسال صبای قم در ادامه با اشاره به عقد قرارداد با 19 بازیکن به منظور حضور در لیگ برتر فوتسال افزود: تیم فوتسال صبای قم پس از تغییر و تحولات فراوان نسبت به سال گذشته با بازیکنان جدید به مصاف حریفان می‌رود.

وی به برگزاری اردوی آماده‌سازی صبای قم برای حضور مقتدر در ‌چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: این اردو از زمان حضور امیر شمسایی به عنوان سرمربی تیم، با حضور بازیکنان مورد نظر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و همچنین سالن ورزشی هلال احمر در قالب برنامه‌های مختلف آماده‌سازی جسمانی و تاکتیکی آغاز شده است.

باقری یادآور شد: این در حالی است که با نظر امیر شمسایی سرمربی تیم صبای قم، از تعداد زیادی از بازیکنان مستعد فوتسال قم تست گرفته شد تا در صورت برخورداری از شرایط مناسب جذب تیم شوند. در مجموع باید بگویم که صبای قم هیچ بازیکن غیر بومی جذب نکرده است و با ترکیب کامل از چهره‌های توانمند فوتسال قم به مصاف رقبای لیگ برتری می‌رود.

وی ابراز داشت: بر این اساس تا آغاز چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 9 روز دیگر باقی مانده است و در تمرینات اخیر بازیکنان صبا در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی به مرور برنامه‌های آماده‌سازی تیم می‌پردازند. 

مربی تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز دوازدهم مرداد ماه آغاز می‌شود و طی آن 13 تیم حاضر در فصل جدید این مسابقات برای کسب چهاردهمین جام قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه صبای قم، نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال در فصل آینده با نام صبا در مسابقات شرکت خواهد کرد و این در حالی است که نماینده قم در لیگ برتر فوتسال پیش از این با عناوینی چون سهیل، فراز، ارم کیش، تربیت بدنی و کیش ایر در مسابقات حضور یافته بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول