اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری مطرح کرد

هدایت تیم فوتسال راه ساری برعهده حیدریان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: هدایت تیم فوتسال راه ساری برعهده کاپیتان سابق تیم ملی قرار گرفت.

هدایت تیم فوتسال راه ساری برعهده حیدریان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از کشمکش فراوان که قرار بود فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم از پنجم مرداد ماه برگزار شود، امروز برای مشخص شدن تعداد تیم‌ها بار دیگر با حضور نماینده باشگاه‌ها در فدراسیون قرعه‌کشی شد و با انصراف سه تیم قرار شد 13 تیم حال حاضر لیگ برتر از 12 مرداد ماه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت کنند که راه ساری به عنوان تنها نماینده شمال کشور نیز به عنوان نماینده مازندران در این مسابقات شرکت دارد.

در مورد وضعیت تیم فوتسال راه ساری در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در فصل جاری گفت‌وگویی با سعید نجاریان مدیرعامل این تیم انجام دادیم.

 * حیدریان هدایت راه ساری را برعهده گرفت

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری از حضور محمدرضا حیدریان به عنوان سرمربی و بازیکن این تیم در فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

سعید نجاریان بیان داشت: با توجه به توافق‌هایی که با محمدرضا حیدریان صورت گرفت بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هدایت راه ساری را روی نیمکت برعهده خواهد داشت. 

* مرتضی عظیمایی به تیم سابق خود پیوست

وی در ادامه از حضور دوباره مرتضی عظیمایی در تیم راه ساری خبر داد و افزود: عظیمایی که سابقه چندین دوره حضور در راه ساری را دارد پس از دو سال حضور در شهید منصوری قرچک بار دیگر به تیم سابق خود راه ساری بازگشت.

نجاریان یادآور شد: عظیمایی از بهترین بازیکنان فوتسال کشور است که در تیم راه ساری مشهور و از تیم راه ساری به تیم ملی راه یافت.

* تمرینات راه ساری پس از افطار برگزار می‌شود

مدیرعامل راه ساری درباره میزان آمادگی بازیکنان این تیم در فصل جدید گفت: برای آمادگی بدنی بیشتر بازیکنان حدود دو هفته است که تمرینات این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر با حضور بازیکنان در ساری پیگیری می‌شود.

وی متذکر شد: برای رفاه حال بازیکنان و کادر فنی تمرینات این تیم در ماه مبارک رمضان در چند سالن ورزشی ساری پس از افطار برگزار می‌شود.

* راه ساری جزو شش تیم بالا جدول می‌شود

نجاریان تصریح کرد: با توجه به حضور بازیکنان خوب، جوان، بومی و همچنین حضور مربی با تجربه و کاردان در این فصل راه ساری جزو شش تیم بالای جدول باقی خواهد ماند.

مدیرعامل راه ساری از حضور بازیکنان سال گذشته در این تیم خبر داد و افزود: در کنار مرتضی عظیمایی بازیکنانی چون محمود لطفی، طاها مرتضوی، یاسر ابراهیمی، عارف عالی‌منش، ایمان احمدی و عماد محمدی از چهره‌های برتر تیم راه ساری محسوب می‌شوند.

* لیگ برتر فوتسال کشور با 13 تیم برگزار می‌شود

وی از حضور 13 تیم در سال جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: پس از انصراف تیم‌های فولاد ماهان، فیروز صفه اصفهان و پرسپولیس تهران 13 تیم در لیگ برتر فوتسال به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند.

نجاریان یادآور شد: در فصل جاری تیم‌های راه ساری، صنایع گیتی پسند اصفهان، هلال احمر تبریز، شهرداری ساوه، دبیری تبریز، فرش آرا مشهد، گاز خوزستان، شهید منصوری قرچک، فولاد گستر تبریز، شرکت ملی حفاری اهواز، شهرداری تبریز، صبای قم و لبنیات ارژن فارس به عنوان 13 تیم در این دوره از رقابت‌ها هستند. 

* 12 مرداد آغاز لیگ برتر فوتسال کشور

مدیرعامل راه ساری 12 مرداد را آغاز هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور عنوان کرد و افزود: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز برای بار دوم با حضور نماینده باشگاه‌ها در فدراسیون قرعه‌کشی شد که راه ساری در روز 12 مرداد در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان صنایع گیتی پسند اصفهان است.

نجاریان عنوان کرد: این تیم کاملا جوان و ترکیبی از بازیکنان بومی و باانگیزه مازندرانی است که حمایت بیشتر مسئولان سیاسی ورزشی استان را می‌طلبد تا بازیکنان این تیم بتوانند شایستگی‌های خود را در لیگ به نمایش بگذارند.

 * مسئولان تیم راه را تنها نگذارند

وی تیم راه ساری را از تیم‌های قدیمی فوتسال کشور در لیگ برتر خبر داد و تصریح کرد: در مدت 12 سال حضور در لیگ برتر همیشه تیم راه ساری مشکل مالی داشته و با مشکلات زیاد توانستیم این تیم را در لیگ برتر نگه داشته باشیم.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری متذکر شد: این تیم از پر هوادار‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می‌شود که در هر بازی تماشاگران زیادی برای تماشای بازی در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری برای تشویق در سالن حضور می‌یابند.

نجاریان در پایان اذعان داشت: تیم راه ساری در فصل جاری این رقابت‌ها با تعصب بازیکنان و تکیه بر تشویق تماشاگران و همچنین حمایت همه جانبه مسئولان می‌تواند پس از سال‌ها به عنوان مدعی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شود.

انتهای‌پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول