اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر نهایی امیر شمسایی

16 بازیکن صبا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال معرفی شدند

خبرگزاری فارس: 16 بازیکن تیم فوتسال صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

16 بازیکن صبا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از قرعه‌کشی در خرداد ماه و اعلام برنامه دیدارهای هفته نخست از سوی سازمان لیگ کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ابتدا قرار بود از روز پنجم مرداد ماه آغاز ‌شود که این آغاز یک هفته به تاخیر افتاد.

دلیل این تاخیر حضور تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال باشگاه‌های آسیا و همچنین عدم آمادگی بسیاری از تیم‌های لیگ برتر برای حضور در فصل جدید این رقابت‌ها بود که در نهایت منجر به تعویق یک هفته‌ای بازی‌ها شد.

این در حالی است که کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اعلام انصراف قطعی تیم‌های فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان و فیروز صفه اصفهان این دو تیم را از جدول مسابقات کنار گذاشت و به تیم فوتسال پیروزی تهران نیز اجازه حضور در لیگ برتر این فصل را نداد.

این تغییر و تحولات موجب شد تا تعداد تیم‌های لیگ برتری به 13 تیم کاهش یافته و نه تنها لیگ جدید با شرکت 16 تیم برگزار نشود، بلکه یک تیم نیز نسبت به فصل گذشته کمتر در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

تمام این تحولات حتی موجب شد تا قرعه‌کشی انجام شده در خرداد ماه نیز خود به خود باطل شده و بدین ترتیب کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری قرعه‌کشی جدید برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بگیرد.

بر اساس برنامه مشخص شده در آیین قرعه‌کشی قبلی لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور، تیم فوتسال صبای قم باید در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فصل جدید قرار بود به مصاف تیم صنایع گیتی‌ پسند اصفهان برود که قطعا این برنامه تغییر می‌کند.

نماینده فوتسال استان قم در حالی روز دوازدهم مرداد ماه در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حریف خود دیدار می‌کند که در مهلت نقل‌ و انتقالات لیگ برتر فوتسال به دنبال جذب مهره‌های کارآمد خوب عمل کرد و ترکیب نهایی این تیم نیز معرفی شد.

با نظر امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال صبای قم این تیم در لیگ چهاردهم با ترکیب محمد دهقان، مسعود ایازی، محسن حسن‌زاده، مهدی حسن‌زاده، علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی، محمد کرمانی، ابوالقاسم اروجی،‌ هاشم فرج‌زاده، محمد برزگر، علی شریفی، محسن بخشی و اسماعیل سعادت یوسفی به عنوان بازیکنان رده سنی بزرگسالان و پنج بازیکن رده سنی امید یعنی علی فخاران، امیر رحمتی، پیمان بابایی‌فر، فرهاد فلامرزی و محسن مولایی در لیگ برتر حضور می‌یابد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول