اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتسال

6 بازیکن از تیم فوتسال صبای قم جدا شدند

خبرگزاری فارس: در آستانه چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جدایی شش بازیکن از تیم فوتسال صبای قم قطعی شد.

6 بازیکن از تیم فوتسال صبای قم جدا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که نزدیک به یک هفته دیگر به آغاز چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری با جدیت بعد از جذب بهترین مهره‌ها، مشغول آماده‌سازی حضور در لیگ جدید هستند.

در این بین برخی تیم‌ها چهره‌های مطرح و سرشناس سایر تیم‌ها را به خدمت گرفته‌اند و برای آن رقم بالایی را پرداخته‌اند اما بعضی از تیم‌ها نیز هستند که به دلیل مسائل و مشکلات مالی و شاید هم موضوعات دیگری، بازیکنان کلیدی خود را از دست داده‌اند و با کمترین بضاعت وارد لیگ جدید می‌شوند.

از جمع 13 تیم حاضر در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال صبای قم نیز از آغاز مهلت نقل و انتقالات تاکنون اقدامات وسیع و گسترده‌ای برای تشکیل تیمی منسجم در لیگ چهاردهم آغاز کرده است.

در کنار تمام فعالیت‌ها و اقداماتی که مسئولان باشگاه صبای قم این روزها برای در اختیار گرفتن مهره‌های کارآمد به منظور همراهی این تیم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور انجام داده‌اند، آنها تصمیمات خوبی برای جایگزینی مهره‌های کلیدی فصل گذشته خود اتخاذ کرده و چندین بازیکن جدید نیز جذب کرده‌اند.

بعد از پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از یک‌سو به دلیل پایان قرارداد با باشگاه و از سوی دیگر به نظر کادر فنی، جدایی شش بازیکن فصل گذشته از تیم فوتسال صبای قم قطعی شده است تا مسئولان باشگاه صبای قم به فکر جایگزینی مناسب برای آنها باشند.

نفراتی همچون سعید تقی‌زاده، علی ابراهیم‌بیگی، سید وحید غیاثی، حسین صبوری، سیدسعید غیاثی و حمید ذوالفقاری بازیکنانی هستند که در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تیم صبای قم جدا شده‌اند. 

جذب محسن حسن‌زاده و مهدی حسن‌زاده دو برادری که سال‌ها در تیم ارم کیش قم بازی می‌کرده‌اند و نیز چند بازیکن جدید و جویای نام از استعدادهای فوتسال قم به جای نفراتی که از این تیم جدا شده‌اند و همچنین حضور امیر شمسایی در رأس کادر فنی تیم فوتسال صبای قم به عنوان کسی که فوتسال قم را به خوبی می‌شناسد، توسط باشگاه صبای قم تاکنون صورت گرفته است.

این در حالی است که نزدیک به 9 روز دیگر به آغاز چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و تیم فوتسال صبای قم با توجه به نیاز شمسایی خود را برای لیگ جدید فوتسال کشور آماده خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول