اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم:

ظرفیت غنی فوتسال قم در تیم صبا نهفته است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم گفت: حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور بازیکنان بومی نشان می‌دهد که ظرفیت غی فوتسال قم در تیم صبا حضور دارد.

ظرفیت غنی فوتسال قم در تیم صبا نهفته است

محسن حسن‌زاده در حاشیه تمرینات تیم فوتسال صبای قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: وضعیت بسیار خوبی بر تیم ما حاکم است و با بهترین شرایط وارد لیگ جدید خواهیم شد.

وی ادامه داد: بازیکنان بسیار خوبی جذب تیم شده‌اند و تمرینات بسیار خوبی را نیز سپری کرده‌ایم، امیدواریم در بازی‌های تدارکاتی نیز که قرار است در هفته آینده انجام دهیم قطعا تیم ما به هماهنگی کامل دست یافته و آماده لیگ جدید خواهد شد.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم افزود: این در حالی است که علی‌اصغر حسن‌زاده ملی‌پوش تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان و مجید لطیفی ملی‌پوش تیم فوتسال شهید منصوری قرچک که هر دو بازیکن زمانی در تیم ارم کیش قم بازی می‌کردند نیز در تمرینات صبای قم شرکت کردند که ان‌شاءالله مسئولان تیم تلاش می‌کنند حسن‌زاده در لیگ چهاردهم با پیراهن صبای قم به میدان برود.

وی با اشاره به وجود مدیریت صحیح و ظرفیت غنی فوتسال در صبای قم عنوان داشت: کادر جدید تیم فوتسال صبای قم در تلاش برای حضور پرقدرت صبا در مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نظر دارد با مدیریت صحیح و ظرفیت خوبی که در صبا وجود دارد این تیم نماینده شایسته‌ای برای فوتسال قم در لیگ برتر کشور باشد.

حسن‌زاده که پیش از این سابقه حضور در تیم‌های ارم کیش قم، علم و ادب مشهد، پوشینه بافت قزوین و چند تیم دیگر لیگ برتری و دسته اولی فوتسال کشور را در کارنامه دارد افزود: موفقیت تیم فوتسال صبای قم در کسب عنوان ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و معرفی چندین چهره مستعد و توانمندی بومی نشان داد که سرمایه‌گذاری بر روی نیروهای بومی، بی‌بهره نیست بلکه با مدیریت صحیح می‌توان آن را به یک فرصت برای پیشرفت فوتسال استان‌ها تبدیل کرد.

وی یادآور شد: همچنین نتایج موفقیت‌آمیز تیم فوتسال صبای قم در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال و توفیق در کسب نتایج بسیار خوب با کمترین هزینه نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری و در فضایی دور از حاشیه با تلاش دسته جمعی کادر مدیریت و فنی، بازیکنان و تمام دست‌اندرکاران، هواداران و رسانه‌های دلسوز ورزشی قم به دست آمد.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: کسب این عنوان در سیزدهمین سال حضور پرقدرت و توانمند نماینده فوتسال استان قم، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی مستمر، هوشمندانه و هدفمند و توجه به نیروهای بومی و تلاش کادر فنی و بازیکنان خوب این تیم مطرح در سطح فوتسال کشور است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول