اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیری مدعی لیگ برتر فوتسال کشور

ستاره فوتسال ایران به تیم دبیری پیوست‌

خبرگزاری فارس: ستاره فوتسال ایران برای حضور در مسابقات فصل آتی لیگ برتر به تیم دبیری تبریز پیوست.

ستاره فوتسال ایران به تیم دبیری پیوست‌

آرش جابری سرپرست تیم فوتبال دبیری تبریز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مصطفی نظری و جواد اصغری‌مقدم با تیم فوتبال دبیری تبریز به توافق رسیده و فردا با حضور در هیئت فوتبال استان قرارداد خود را ثبت خواهند کرد.

همچنین مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز از حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال دبیری یکی از مدعیان رقابت‌های امسال بوده و این تیم نماینده شایسته‌ای برای فوتسال تبریز خواهد بود.

افشین دبیری گفت: تیم دبیری روز 12 مرداد میزبان تیم شهید منصوری قرچک بوده و امیدواریم در این بازی تیم دبیری با ارائه یک بازی برتر به سه امتیاز این دیدار حساس دست یابد.

مصطفی نظری دروازه‌بان تیم ملی ایران و یکی از ستاره‌های جام جهانی برزیل بود. درخشش نظری در این رقابت‌ها سبب شده که لقب صخره سنگی را به وی بدهند.

وی متولد سال 1361 تهران بوده و فوتسال خود را از تیم شریعتی آغاز کرد. اتکا، آبفا، استقلال تهران، بسیج شهر ری، چینی همگام، شهید منصوری، شن‌سا ساوه، ارم کیش قم، فولاد ماهان و گیتی پسند اصفهان تیم‌های بعدی این بازیکن بودند.

وی از سال 2006 عضو تیم ملی ایران بوده و حاصل شش دوره حضور وی در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا چهار عنوان قهرمانی و دو مقام سومی است.

نظری در رقابت‌های جام جهانی فوتسال 2008 در بزریل یکی از ستاره‌های تیم ملی ایران بود و در بازی مقابل بزریل میزبان، بارها مانع از فروپاشی دروازه‌اش شده و در نهایت فقط یک گل از میزبان دریافت کرد.

جواد اصغری‌مقدم دیگر بازیکن ملی‌پوش است که جذب تیم دبیری شد. وی در مسابقات فوتسال غرب آسیا به همراه شمسایی عنوانی آقای گلی این رقابت‌ها را کسب کرده بود. باشگاه قبلی این بازیکن فولاد ماهان اصفهان بود.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول