اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 8 تیم

رقابت‌های فوتسال جام رمضان در هفتکل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال هفتکل از آغاز رقابت‌های فوتسال بزرگسالان جام رمضان در این شهرستان خبر داد.

رقابت‌های فوتسال جام رمضان در هفتکل برگزار می‌شود

نعمت‌الله پای خسته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور هشت تیم فوتسال از شش باشگاه فرهنگی ورزشی در سالن سرپوشیده شهدای نفت کوی شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های ابوذر الف و ب، استقلال، پرسپولیس، سپاهان، شاهین الف و ب و کشاورز در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

این مسئول ادامه داد: پس از پایان مسابقات گروهی از هر گروه دو تیم بر‌تر به مرحله بعد صعود خواهند کرد و به صورت ضربدری با هم به رقابت می‌پردازند و دو تیم به فینال راه می‌یابند.

رئیس هیئت فوتبال هفتکل با اشاره به دیدار فینال این مسابقات گفت: دو تیم بر‌تر رقابت‌های فوتسال بزرگسالان جام رمضان هفتکل راه یافته به مسابقه فینال 14 مرداد ماه همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با هم به رقابت خواهند پرداخت تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود و جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد.

وی در خصوص قضاوت دیدارهای جام رمضان نیز اظهار داشت: قضاوت رقابت‌های فوتسال بزرگسالان جام رمضان هفتکل را 12 داور از جوانان شهرستان بر عهده دارند.

پای خسته گفت: بازی نخست این رقابت‌ها بین تیم‌های شاهین الف و ابوذر الف برگزار شد که تیم شاهین توانست با یک بازی پر گل 7 بر 4 تیم ابوذر را شکست دهد و نخستین برد شیرین خود را در رقابت‌های فوتسال بزرگسالان جام رمضان هفتکل تجربه کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول