اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تولید ریخته‌گری فولاد مبارکه خبر داد

دست‌یابی به رکورد 19 ذوب در واحد ریخته‌گری فولاد مبارکه اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس تولید ریخته‌گری ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته شرکت فولاد مبارکه گفت: تلاشگران واحد ریخته‌گری ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته موفق به کسب رکورد تعداد 19 ذوب ریخته‌گری شده در روز شدند.

دست‌یابی به رکورد 19 ذوب در واحد ریخته‌گری فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مصطفی شکرچی‌زاده رئیس تولید ریخته‌گری ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: کارکنان این واحد موفق شدند در نخستین روز از مردادماه 1391، علاوه بر ریخته‌گری 19 ذوب در یک روز ضمن ثبت رکورد جدید در این واحد، نقش مهمی در رکورد روزانه تولید محصول کلاف گرم این ناحیه ایفا کنند.

وی با اشاره به شرایط خاص و تکنولوژی ماشین ریخته‌گری این واحد، دست‌یابی به این رکوردها را حاصل زحمات مدیریت و کارکنان این ناحیه، واحدهای سرویس‌ دهنده و پیمانکاران و هم‌چنین حمایت‌های مدیرعامل شرکت و معاون بهره‌برداری دانست و ادامه داد: در آینده شاهد ثبت رکوردهای بیشتری در این واحد هستیم.

هم‌چنین در این راستا محسن امین تکنسین تولید ریخته‌گری، دست‌یابی به این موفقیت بزرگ را گامی دیگر در راستای تحقق اهداف شرکت در سال تولید ملی خواند و در این‌باره گفت: پرسنل تولید واحد ریخته‌گری با همکاری واحدهای تعمیرات، قالب و سگمنت، نسوز، فولادسازی و دفتر فنی تولید به این مهم دست یافتند.

وی اقداماتی از قبیل کاهش زمان آماده‌سازی ریخته‌گری، آماده‌بکاری ماشین ریخته‌گری (قالب و سگمنت)، افزایش سرعت ریخته‌گری، افزایش ذوب بر سکوئنس و افزایش زمان ریخته‌گری تا 12 ساعت را از مهم‌ترین عوامل دست‌یابی به این رکورد عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول