اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس:

کم‌کاری‌ها نباید وصل تحریم‌ها شود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال کشور ما از دل همین تحریم‌ها به وجود آمد و کم‌کاری مدیران نباید وصل تحریم‌هاشود.

کم‌کاری‌ها نباید وصل تحریم‌ها شود

به گزارش خبر گزاری فارس از ساری، محمد دامادی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه همه مردم به ویژه مسئولان باید بتوانند از ماه مبارک رمضان بهترین بهره‌برداری را ببرند، اظهار داشت: تلاش باید برای خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت خداوند باشد.

وی شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور را به لحاظ تحریم‌ها ویژه دانست و گفت: درایت رهبری و حمایت‌های مردم اجازه نداد تا دشمن به اهداف خود که صلب استقلال کشور است دست یابد.

این مسئول ادامه داد: استقلال کشور ما از دل همین تحریم‌ها به وجود آمد.

دامادی با اشاره به اینکه همه مشکلات و تحریم‌های کشور ناشی از تحریم اقتصادی نیست، بیان داشت: اگر تحریم‌ها خوب مدیریت نشود خود تحریمی در کشور به وجود می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: کم‌کاری مدیران نباید وصل تحریم‌ها شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری به امور کشور بیش از همه اشرافیت دارد، تصریح کرد: چهار سال پیش رهبری مشکلات اقتصادی کشور را تاکید کردند و برای آن راهکار ارائه دادند که به این فرمایشات توجه نشد.

این مسئول به همدلی بین سه قوه اشاره کرد و گفت: همدلی و وحدت رویه بین سه قوه و مردم بحث مهمی است که برای مقابله با تحریم‌ها و مبارزه با گرانی گام برداشته شد.

دامادی به استحکام اراده مردم و جوانان در برابر استکبار در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدا فرزندان انقلاب بودند که اجازه ندادند در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک به دست دشمن بی‌افتد و امروز ما نیز ادامه‌دهنده راه همان فرزندان انقلابی هستیم که اجازه نمی‌دهیم دشمن استقلال کشور را سلب کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسائل داخل استانی پرداخت و جایگاه مازندران را به لحاظ علوی بودند برجسته دانست و گفت: مشکلات مازندران در پشت برگ سبز جنگل و آبی دریایش نهفته که در رفع آن باید تلاش کنیم.

دامادی که خود و همه مسئولان را نوکر مردم دانست، بیان داشت: به برخی از آقایان هشدار می‌دهم که در عزل و نصب‌های مدیران داخل استانی دخالت ندارم، جایگاه مجلس بیشتر از این گونه فعالیت‌ها است.

این مسئول ادامه داد: آرام نمی‌نشینم، هنوز برخی از آقایان بابت انتخابات تصفیه حساب‌های انتخاباتی دارند و با لغو ابلاغ فعالیت برخی نخبگان را ساقط می‌کنند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وقتی به عنوان نماینده پیش وزیری می‌رویم باید برای برطرف کردن مشکلات حوزه انتخابیه و استان تلاش کنیم، اضافه کرد: برای توسعه یافتگی استان باید از ابزار قانونی خود در خانه ملت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در کار خود به دو دسته پاسخگو هستم، یادآور شد: من باید به مقام معظم رهبری و شما مردم پاسخگو باشم و تلاش خود را صرف خدمت به شما مردم ولایتمدار کنم.

دامادی وضعیت راه‌های استان را مناسب ندانست و گفت: با توجه به توریستی بودن مازندران این استان در بحث راه‌های دسترسی بسیار ضعیف است و این مشکل اصلی استان را با وزیر در میان گذاشتیم که بعد از ماه مبارک رمضان بازدید مجددی از ساری دارند.

این مسئول تعریض جاده ساری، قائمشهر، ایجاد دیوار سیل شکن در روستای بزمین آباد میاندرود، راه ساری تاکام، راه‌های جاده میاندرود و چهاردانگه را بخشی از مسائل قابل پیگیری نمایندگان مجلس دانست و اذعان داشت: هنوز کمربندی شمالی و جنوبی ساری به هم متصل نشد و راه گهرباران و فرح‌آباد دچار مشکل است.

وی مشکل نساجی قائمشهر را متعلق به استان دانست و متذکر شد: باید برای حفظ اشتغال کارخانه کشت و صنعت ساری بکوشیم.

انتهای‌پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول