اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سبزوار:

تحریم‌ها در اقتصاد کشور تاثیری نخواهد داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه سبزوار گفت: تحریم‌ها در اقتصاد کشور ما تاثیری نخواهد داشت و چند صباحی بیشتر دوام نمی‌آورد.

تحریم‌ها در اقتصاد کشور تاثیری نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی با اشاره به شرح دعای مکارم اخلاق، اظهار کرد: اگر به تمام کارهایمان جهت خدایی دهیم، مطمئنا خواب ما هم در ماه مبارک رمضان عبادت محسوب می‌شود.

امام جمعه سبزوار به نقل از حضرت رسول (ص) ادامه داد:" رسول اکرم (ص) می‌فرمایند اعمال مردم اعم از زن و مرد، تابع نیات آنها است و هرکس هجرتش برای رضای خداوند باشد، حق‌تعالی او را با حضرت محمد (ص) و حضرت ابراهیم (ع) محشور  می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در کلام امیرالمومنین و نصایح ایشان به مالک اشتر به حمایت از تجار بارها تاکید شده است، افزود: ایشان اعتقاد داشتند اگر حمایت از تجار و صنعت‌گران صورت گیرد، جامعه اسلامی جامعه‌ای زنده و پویا خواهد بود.

ابراهیمی از ماه مبارک رمضان به‌عنوان ماه تجلی نور، آمرزش گناهان، نزول و انس با قرآن، بازگشت از راه‌های ناپسند، گناه‌زدایی و گناه‌سوزی و ...یاد کرد و افزود: ماه رمضان اولش با رحمت، وسط آن با مغفرت و آخرش نیز با اجابت دعا و آزادی از آتش دوزخ همراه است.

خطیب جمعه سبزوار از انقلاب اسلامی به‌عنوان انقلاب ارزش‌ها،پاکی‌ها ،انسانیت و شرافت یاد کرد و اظهار داشت: اکنون که ما وارث خونهای شهدای گرانقدر هستیم، باید فداکاری آنان را به ثمر برسانیم و توطئه دشمنان را زیر پای شهدای فضیلت، دفن کنیم.

امام جمعه سبزوار از نماز به‌عنوان بزرگترین و بهترین ذکرها و دعاها یاد کرد و افزود: نماز انسان را از فحشا و منکرات مسون و در امان نگه می‌دارد.

وی افزود:‌ تحریم‌ها در اقتصاد ما تاثیری نخواهد داشت‌ چرا‌که ما امروز برای دورزدن تحریم‌ها بسیار کار می‌توانیم انجام دهیم و وضعیت را بهتر از این هم می‌توان اداره کرد.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه باید وضعیت کنونی را مدیریت کرد، ادامه داد: تحریم‌ها در اقتصاد کشور ما تاثیری نخواهد داشت و چند صباحی بیشتر دوام نمی‌آورد.

ابراهیمی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س)، از ایشان هم به‌عنوان بانوی بزرگ اسلام یاد کرد و خدمات ارزنده ایشان به پیامبر (ص) را ستود.  

انتهای پیام /ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول