اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

تحریم‌های دشمنان بی اثر است/ ملت از تحریم‌ها نمی‌هراسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با اشاره به فشارهای دشمنان علیه نظام اسلامی تاکید کرد: تحریم‌های دشمنان برای رسیدن به مقاصد خود بی اثر است.

تحریم‌های دشمنان بی اثر است/ ملت از تحریم‌ها نمی‌هراسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان‌شمالی در جمع پرشور نمازگزاران روزه دار گفت:دشمنان هرگز نمی‌توانند با زور و تحت فشار قرار دادن نظام اسلامی ایران را به زانو در آورند.

وی با بیان اینکه ملت ما هرگز از تحریم‌ها نمی‌هراسد ،تصریح کرد: این تحریم‌ها وحدت امت اسلامی را بیشتر کرده و آنان را در راهی که انتخاب کرده‌اند استوار تر خواهد کرد.

خطیب جمعه بجنورد گفت: خداوند همواره به مسلمانان در قبال ایستادگی در مقابل کفر وعده نصرت داده است و این پیروزی نصیب ملت ایران خواهد شد.

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار گفت: مسلمانان در این کشور مظلومانه به دست جنایت‌کاران عالم کشته می‌شوند.متأسفانه اکنون مسلمانان این کشور در یک وضعیت نامناسب و دشوار قرار دارند.

امام جمعه بجنورد همچنین سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در جمهوری اسلامی را برشمرد و گفت: نماز جمعه عامل ثبات و استحکام نظام و سد بسیار محکم در مقابل دشمنان و معاندان نظام و بزرگ‌ترین عامل ناکامی و شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد:پشتیبانی کامل از انقلاب و نظام اسلامی بزرگ‌ترین وظیفه دینی و ملی مردم است که با حضور مستمر و گسترده مردم در نماز جمعه تحقق می‌یابد.

خطیب جمعه بجنورد اضافه کرد: به فرموده بنیان گذار جمهوری اسلامی نماز جمعه در رأس همه امور است و مردم با حضور پرشور در نماز جمعه اتحاد، انسجام و همبستگی خود را در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب به نمایش گذارند.

وی در بخش دیگری بر استفاده حداکثری از ماه رمضان تاکید کرد و گفت: رمضان، ماه سازندگی انسان و ریشه‌کن شدن گناهان است.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: ماه رمضان از آن جهت ماه سازندگی است که انسان در این ماه در مکتب انسان‌سازی اسلام قرار می‌گیرد از این رو باید نهایت استفاده را از این ماه مبارک کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول