اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

دولت نسبت به پرداخت حقوق فوق‌العاده بدی آب و هوا تجدیدنظر کند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نسبت به پرداخت حقوق فوق‌العاده بدی آب و هوای کارمندان استان بوشهر تجدیدنظر کند.

دولت نسبت به پرداخت حقوق فوق‌العاده بدی آب و هوا تجدیدنظر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از مهم‌ترین هدفی است که داشته‌ام و کوشیده‌ام تمامی کارها و فعالیت‌های خویش را منطبق با این هدف انجام دهم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای آگاهی از نیازها و خواسته‌های مردم همواره بین تمام اقشار جامعه حضور یافته، از نزدیک با مشکلات ایشان آشنا شده‌ام و با همراهی مدیران و مسئولان اجرایی شرایط را برای تحقق این هدف هموار ساخته‌ام.

وی افزود: حذف فوق‌العاده بدی آب و هوا از احکام کارمندان بوشهری از مسائلی است که زمینه نگرانی کارمندان را به وجود آورده و نمایندگان استان به جد پیگیر این مسئله هستند و از دولت انتظار داریم نسبت به پرداخت فوق‌العاده بدی آب و هوای کارمندان بوشهر تجدیدنظر کند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: با توجه به گرمای طاقت‌فرسا و پدیده ریزگردها حذف فوق‌العاده بدی آب و هوا از احکام کارمندان استان بوشهر اجحاف در حق ایشان است.

وی در همین ارتباط عنوان کرد: حذف فوق‌العاده بدی آب و هوا از حکم کارمندان برخی استان‌ها به مجلس ابلاغ شده که استان بوشهر از جمله این استان‌ها است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دولت برخی از استان‌ها را با این نگاه که این استان‌ها محرومیت‌زدایی شده و برخوردار شده‌اند از پرداخت فوق‌العاده بدی آب و هوا مستثنی و لایحه حذف آن از حکم حقوقی کارمندان این مناطق را ابلاغ کرده است.

وی به شرایط خاص استان بوشهر اشاره کرد و متذکر شد: انتظار می‌رفت با توجه به مشکلات فراوان کارمندان و نیروهای شاغل با وجود گرمای طاقت‌فرسا و پدیده گرد و غبار در استان بوشهر درصد این فوق‌العاده بدی آب و هوا برای کارمندان این استان بیشتر شود نه اینکه حذف شود.

موسوی‌نژاد در تشریح فعالیت مجمع نمایندگان استان در این ارتباط ابراز داشت: در این ارتباط پیگیری‌هایی در کمیسیون اجتماعی مجلس داشته‌ایم و با همکاری و اتحاد تمامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از حق مردم ولایت‌مدار این استان دفاع خواهیم کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به مردم ولایتمدار استان بوشهر قول می‌دهیم از هر ابزاری برای دفاع از حق مردم در این مورد کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول