اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد

اتمام پروژه‌های مدیریت فنی و اجرایی در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پروژه‌های مدیریت فنی و اجرایی آذربایجان‌غربی باید تا هفته دولت امسال به اتمام برسد.

اتمام پروژه‌های مدیریت فنی و اجرایی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خلیل محبت‌خواه عصر شنبه در هشتمین جلسه شورای مدیران استان اظهار داشت: موزه تاریخ طبیعی ارومیه، مجتمع فرهنگی و هنری شوط و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تکاب در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی ساختمان مدیریت بحران ارومیه و مجتمع‌های اداری پلدشت و چایپاره از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح این حوزه است.

محبت‌خواه افزود: آسفالت محور سه‌راهی قره‌ضیاءالدین لکه‌گیری شده است و احداث هشت کیلومتر از محور خوی - قطور – رازی با تخصیص 40 میلیارد ریال از محل منابع مالی استانی و 80 میلیارد ریال به منظور ساخت چهار تقاطع غیر هم‌سطح در این محور شتاب می‌گیرد.

وی به آسفالت محوطه واحدهای مسکونی در شهرستان میاندوآب اشاره کرد و افزود: زیرسازی و آسفالت محوطه پروژه مسکن مهر گلمان در ارومیه با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات حوزه راه و شهرسازی استان انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دو باب مسجد در سایت مسکن مهر شهرستان خوی احداث و واحدهای مسکونی مهر کارمندی شماره سه گلمان آماده تحویل است و انشعابات این واحدها در روزهای آینده واگذار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه منابع انسانی ارزشمندترین سرمایه مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است، تصریح کرد: ساماندهی نیروهای انسانی و بهره‌گیری همه‌جانبه از منابع و امکانات مبنای اصلی برنامه‌ریزی‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: لازم است کارایی نیروهای انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه این مجموعه با استفاده از برنامه‌های نوین ارتقا یابد.

وی با اشاره به کارگیری نیروهای متخصص و تربیت نیروهای ماهر در بخش‌های مختلف این اداره کل گفت: نیروسنجی متناسب با نیاز هر حوزه باید بدون سطحی‌نگری صورت گیرد.

هشتمین جلسه شورای مدیران، 24 مصوبه در زیرمجموعه‌های گوناگون مجموعه راه و شهرسازی استان داشت و بر پیگیری روند اجرای مصوبات پنچم دور سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به آذربایجان‌غربی تاکید شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول