اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

دولت محرومیت‌زدایی در روستاها را شتاب بخشیده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: دولت با توزیع عادلانه امکانات در روستاهای کشور محرومیت‌زدایی را شتاب بخشیده است.

دولت محرومیت‌زدایی در روستاها را شتاب بخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، جواد کمالی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از روستاهای شهرستان کوهبنان با اشاره به تلاش‌های دولت احمدی‌نژاد در عرصه خدمت‌رسانی اظهار داشت: دولت با توزیع عادلانه امکانات در روستاهای کشور محرومیت‌زدایی را شتاب بخشیده است. وی با بیان اینکه مسئولان لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در روستاها و مناطق محروم غفلت نداشتند، افزود: با اجرای کامل مصوبات سفر، مشکلات عمده عدم توسعه یافتگی کوهبنان بر طرف و مردم آسایش و آرامش را لمس می‌کنند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از تلاش‌های جاری در عرصه خدمت‌رسانی توسط فرماندار و بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان ابراز رضایت کرد و بیان داشت: با تلاش مسئولان مشکلات روستای رتک در زمینه آسفالت، بهسازی روستا، ایجاد پارک و زیباسازی رفع شده و مشکلات مربوط به آب آشامیدنی به‌زودی رفع می‌شود.

منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز بر عزم قاطع دولت دهم برای رفع غبار محرومیت از چهره مناطق دوردست و کمتر توسعه یافته تاکید کرد و گفت: در طول چند سال گذشته خدمات دولت بسیار چشمگیر و ستودنی است.

وی ابراز داشت: روستای رتک با داشتن قلعه و برج تاریخی، درخت چند صد ساله، خانه‌های قدیمی که با قلوه‌سنگ و خشت ساخته شده‌اند در شمال استان بی‌نظیر است لذا با توجه به خدمات ارزشمند در بهسازی و زیباسازی روستا اینجا مکانی امن و باارزش برای حضور خبرنگاران و گردشگران داخلی و خارجی است از این رو در چند روز گذشته بیش از 40 نفر از خبرنگاران و عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌های استان با همکاری خانه مطبوعات در قالب یک تور خبری از این روستا بازدید کردند.

وی صداقت، میهمان‌نوازی، خونگرم بودن، ولایت‌مداری، حافظ انقلاب، مطیع رهبری و ولایت بودن را از مهم‌ترین اوصاف مردم این روستا دانست و افزود: این مردم با اهدای هشت شهید در طول دوران دفاع مقدس دین خود را به انقلاب ادا و در حال حاضر مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

مجید رنجبر رئیس بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان نیز گفت: عملیات بهسازی و زیباسازی روستای رتک از هشت ماه پیش به صورت جدی آغاز شده که در حال حاضر عملیات زیرسازی بیش از 9 هزار متر مربع از معابر این روستا به پایان رسیده و بیش از 7 هزار و 500 متر مربع از معابر این روستا آسفالت شده است.

وی از جدول‌گذاری ورودی روستا، ایجاد پارک و میدان ورودی روستا و سنگ فرش بیش از 850 متر مربع از کوچه‌های روستای رتک خبر داد و افزود: در این راستا بیش از 150 میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی استانی و ملی هزینه شده است.

معاون استاندار به اتفاق فرماندار کوهبنان و همراهان از دهستان ده‌علی بازدید و از نزدیک در جریان بهسازی و زیباسازی این منطقه قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول