اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس:

تشدید طرح نظارت بر قیمت کالاها در شهرستان قدس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس از تشدید طرح نظارت بر قیمت کالا و خدمات در این شهرستان در ماه مبارک رمضان به منظور تعدیل قیمت‌ها خبر داد.

تشدید طرح نظارت بر قیمت کالاها در شهرستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، حسن عقبایی ظهر امروز در مرحله دوم اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به سودجویی برخی افراد در این ماه، میزان نظارت و کنترل بازار را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم تا شاهد هیچ گونه مشکلی در بخش توزیع کالا با قیمت‌های بالاتر و همچنین کم فروشی نباشیم.

وی با تاکید بر این که طرح نظارت بر قیمت کالا و خدمات در این شهرستان با هدف پیشگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح در ماه مبارک رمضان با تعداد ناظران بیشتری در حال انجام است و برای این منظور اکیپ‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا ضمن ارائه گزارش‌های خود به این اداره روند تقاضای مردم را در بخش‌های مختلف را اعلام کنند.

عقبایی افزود: در این طرح که تا پایان مرداد ماه ادامه دارد، ضمن پایش مستمر بازار با تشدید نظارت و بازرسی‌ها با تخلفات صنفی گران فروشی‌، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، احتکار، فروش اجباری کالا همراه با کالاهای دیگر عدم صدور صورت حساب فروش، نگهداری، حمل و عرضه کالاهای قاچاق، رسیدگی و برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ماه‌های دیگر سال هم اجرا می‌شود عنوان کرد: در این ماه بیشتر با توجه به شرایطی که بازار و مردم دارند نظارت بیشتر می‌شود و مردم هم می‌توانند برای ارائه گزارش‌های تخلف واحدهای صنفی با این اداره تماس داشته باشند تا ضمن رسیدگی به وضعیت موجود تصمیم‌گیری‌های لازم درباره تخلف صورت گرفته انجام گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در طرح نظارت بر قیمت کالا و خدمات در ماه مبارک رمضان، به شکایات مردمی در زمینه کالاهای اولویت دار در سبد مصرفی خانوارها اعم از برنج، نان، روغن خوراکی، گوشت قرمز، مرغ، ماهی، مواد لبنی، حبوبات، فروشندگان زولبیا و بامیه و شیرینی‌جات رسیدگی ویژه‌ای می شود.

وی با بیان اینکه مردم هم باید در این طرح مسئولان و ناظران را کمک کنند افزود: نباید از تخلفاتی که اتفاق می‌افتد مردم به سادگی عبور کنند لذا انتظار ما از مردم این است که نسبت به این مسائل توجه و دقت بیشتری را داشته باشند.

عقبایی یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم صدور صورتحساب و سایر موارد از این نوع، مراتب را از طریق شماره تماس 124 به ‌صورت شبانه‌روزی به این اداره اطلاع دهند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول