اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 2 کلاس پزشکی

برترین‌های شنای بانوان معلول در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از برگزاری پیکارهای شنای بانوان معلول در قم و معرفی برترین‌های این رقابت‌ها خبر داد.

برترین‌های شنای بانوان معلول در قم معرفی شدند

فریده نظیریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم از افزایش علاقمندی بانوان و آقایان معلول به حضور در فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی هیئت جانبازان و معلولین قم در سال‌های اخیر خبر داد و اظهار کرد: به همین منظور برگزاری رقابت‌های استانی را در اولویت فعالیت‌های هیئت قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت ورزش معلولین در قم ادامه داد: نگاه مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان مثبت است و ورزشکاران جانباز و معلول توانسته‌اند افتخارات زیادی را در سال‌های اخیر برای ورزش استان قم کسب کنند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: بر همین اساس رقابت‌های شنای قهرمانی بانوان معلول در قم به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد و در آن بانوان شناگر شرکت‌کننده در دو کلاس پزشکی با یکدیگر رقابت کردند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های شنای بانوان معلول در قم در کلاس‌های پزشکی S8 ، S6 و همچنین کلاس پزشکی آزاد S10 برگزار شد و طی آن بانوان شرکت‌کننده در استخر ویژه بانوان در بوستان تفریحی ورزشی نرگس برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه دادند.

نظریان گفت: رقابت بسیار خوبی را بین بانوان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها شاهد بودیم و می‌توانیم از بین آنها نفرات خوبی را برای مسابقات مهم آتی به منظور عضویت در تیم بانوان استان شناسایی کنیم.

وی در ادامه به نتایج به دست آمده در هر دو کلاس پزشکی این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: در کلاس پزشکی S8 و S6 مریم مرادی با کسب بهترین رکورد و بیشترین امتیاز بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی به صغری سلیمانی رسید و در نهایت لیلا الهی با کسب مقام سوم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

وی همچنین به برترین‌های دیگر کلاس پزشکی این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: در کلاس پزشکی آزاد S 10 الهه وزیری در جایگاه نخست ایستاد تا به عنوان قهرمان پیکارهای شنای بانوان معلول در این کلاس پزشکی لقب بگیرد.

نظریان با بیان اینکه این مسابقات با همکاری هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین و دفتر تربیت بدنی سازمان بهزیستی استان قم برگزار شد خاطر نشان کرد: در پایان پیکارهای کلاس پزشکی آزاد S 10 سمیه ساده‌وندی در جایگاه دوم ایستاد و سمیه شیرپاک موفق شد مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول