اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد خبر داد

کسب رتبه نخست تولید گندم البرز توسط کشاورزان نظرآبادی

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد گفت: رتبه نخست تولید گندم استان البرز در اختیار کشاورزان فعال در این شهرستان است.

کسب رتبه نخست تولید گندم البرز توسط کشاورزان نظرآبادی

سید ابراهیم کسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: شهرستان دارای توان و ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی و دامداری است و اکثر قریب به اتفاق اراضی نظرآباد تحت پوشش فعالیت‌های کشاورزی و باغداری قرار دارد.

وی تصریح کرد: با حمایت‌هایی که دولت از بخش کشاورزی انجام داده و ارائه تسهیلات مالی و خدماتی به فعالان این حوزه، شاهد توسعه چشم‌گیر این بخش در نظرآباد طی سه سال اخیر بودیم.

نظرآباد قطب کشاورزی و دامداری استان البرز است

فرماندار نظرآباد اعلام کرد: بخش مهمی از نیاز استان البرز و استان‌های همجوار از جمله پایتخت به محصولات کشاورزی به ویژه گندم در این راضی این منطقه کشت و تامین می‌شود.

کسائیان افزود: در حال حاضر بیشترین سطح زیر کشت گندم استان البرز در نظرآباد بوده و اکثر گندم استان نیز توسط کشاورزان این شهرستان تولید شده است.

وی تاکید کرد: با در نظر گرفتن فعالیت‌های روستاییان زحمت کشور نظرآبادی به این نتیجه می‌رسیم که در حال این شهرستان تبدیل به قطب اصلی کشاورزی استان البرز شده است.

این مسئول ادامه داد: برای توسعه این بخش‌ها و رسیدن به اهداف کلانی که پیش‌بینی کرده‌ایم، لازم است که حمایت‌های دولتی از بخش خصوصی در افزایش یابد.

فرماندار نظرآباد اعلام کرد: دولت در این زمینه امکانات خوبی را در نظر گرفته و استانداری البرز و فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در این استان برای ارائه تسهیلات لازم آماده هستند.

کسائیان در پایان اذعان داشت: هدف از ارائه حمایت‌های دولتی توسعه بخش کشاورزی و دامداری منطقه است و در صورت تکمیل طرح‌های فوق می‌توانیم تمام نیاز استان تهران و البرز را در نظرآباد تامین کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول