اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

دفاع از مسلمانان مظلوم دفاع از اسلام و قرآن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم در اقصی نقاط دنیا گفت: دفاع از مسلمانان مظلوم دفاع از اسلام و قرآن است.

دفاع از مسلمانان مظلوم دفاع از اسلام و قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان امروز در جمع راهپیمایان ملایر در دفاع از مردم مسلمان میانمار در میدان امام حسین (ع) این شهر، به برکات ماه رمضان اشاره کرد و افزود: امروز ندای آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان در گوش جهانیان پیچیده و ملت‌های آزادی‌خواه جهان بیدار شده و در برابر حکومت‌های ظلم ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم مسلمان کشورهای عربی و کشورهای اسلامی در سراسر جهان با الگوگیری از انقلاب اسلامی در راه رسیدن به آزادی برخاسته و در این راه به خاک و خون کشیده می‌شوند.

امام جمعه موقت ملایر تصریح کرد: در دو سال اخیر شاهد پیروزی ملت‌هایی چون لیبی، مصر، تونس، یمن و... بوده‌ایم و با توکل بر خدا مابقی حکومت‌های ظلم نیز به زودی سقوط خواهند کرد.

وی به کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع مسلمان کشور میانمار اشاره کرد و گفت: صحنه‌های کشتار این مردم و به غارت بردن اموال و آواره کردن آنها در این ماه مبارک، سفره‌های افطار ملت ایران را پر از اندوه کرد و دل مسلمانان آزاده جهان از این اعمال وحشیانه به درد آمد.

فاضلیان تصریح کرد: امروز ملت ایران با فریادهای کوبنده خود به دفاع از این ملت مظلوم و دیگر ملت‌های در بند آمریکا و اسرائیل برخاسته و به زودی شاهد نابودی حاکمان ظلم در این کشورها خواهیم بود.

وی ابراز داشت: طرفداران حقوق بشر بی‌شرمانه از عدالت دم می‌زنند در حالی که خود دست پرورده آمریکا و صهیونیست هستند و امروز ما بعد از گذشت 60 سال همچنان شاهد آوارگی ملت مظلوم فلسطین هستیم که این نشان از ادعای دروغین مدعیان حقوق بشر در سازمان‌های جهانی است و می‌دانیم که سرانجام همه ظلم‌ها نابودی است.

در این راهپیمایی مردم روزه‌دار ملایر مسیر مصلای حضرت ابوالفضل(ع) این شهر تا میدان امام حسین(ع) را با فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار پیمودند.

مردم روزه‌دار در این راهپیمایی در دفاع از ملت‌های آزاده جهان شعار "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"، "خون مسلمانان به جوش آمده، هنگام فریاد و خروش آمده" و "مرگ بر منافق" سر دادند و در پایان نیز قطع‌نامه‌ای به دفاع از ملت‌های مسلمان جهان به خصوص مسلمانان میانمار قرائت شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول