اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

مسئولان برای تکمیل پروژه‎های نیمه‌تمام همت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و اجرای طرح‌های مصوب از جمله مطالبات اساسی مردم شهرستان شهرکرد است که به طور جدی این موضوع باید دنبال و پیگیری شود.

مسئولان برای تکمیل پروژه‎های نیمه‌تمام همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان در جلسه شورای اداری شهرستان شهرکرد اظهار داشت: همت و تلاش مسئولان اجرایی باید اجرای طرح‌ها و پروژه‎ها به ویژه پروژه‎های نیمه‌تمام باشد.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای اجرای این پروژه‌ها استفاده کرد تا بیش از این سرمایه‌ها و منابع ملی در طرح‌های نیمه‌تمام معطل نماند.

زمانیان ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و اجرای طرح‌های مصوب از جمله مطالبات اساسی مردم شهرستان شهرکرد است که به طور جدی این موضوع را دنبال و پیگیری خواهم کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به جذب اعتبار لازم برای اجرای طرح‎های عمرانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این امر نیازمند همکاری همه‌جانبه مسئولان و نمایندگان است که پیگیری‎های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم به ما اطمینان کرده‎اند که مشکلات آنان را برطرف می‏‎کنیم و از این رو باید همه مسئولان از ظرفیت‎های موجود بهترین استفاده را داشته باشند و با انجام فعالیت‏‎های مناسب نیازهای مردم را برطرف کنند تا با این کار جواب اعتماد آنها را بدهیم.

مراد کاظمی فرماندار شهرکرد نیز در این نشست گفت: از آنجایی که در سال جاری پروژه قابل افتتاحی نداریم تمام برنامه‎ها و بودجه‎ریزی‎ها صرف پروژه‎های ناتمام خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اهتمام نهادها و نظام‎های دولتی و غیر دولتی در زمینه نهضت سوادآموزی و خدمات‌رسانی به اقشار جامعه در همه صنف‎ها باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی سوادآموزی را عاملی در راستای پیشرفت کشور دانست و گفت: دستگاه‎ها با استفاده از منابع مختلف برای تحقق اهداف سوادآموزی تلاش کنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار داشت: با توجه به برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته شاهد کاهش بی‌سوادی در گروه سنی چهار تا 10 سال این شهرستان پایان برنامه پنجم توسعه خواهیم بود.

کاظمی خاطرنشان شد: امر به معروف وظیفه دینی ملت ایران است و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار همه ادارات قرار گیرد.

وی همچنین به مراسم تشییع دو شهید گمنام در طی روز شنبه اشاره کرد و گفت: با توجه به مقام شامخ شهدا و ضرورت پاسداشت یاد و خاطر آنان، از تمام مسئولان و مردم تقاضا می‎شود که در این مراسم حضوری پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول