اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

ماهواره ابزار دشمن برای سلطه فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماهواره مخرب‌ترین ابزار دشمن برای سلطه فرهنگی بر جوامع اسلامی است.

ماهواره ابزار دشمن برای سلطه فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خیبر تیبا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماهواره همواره یکی از مخرب‌ترین و اثرگذارترین ابزارهای مدرن دشمن برای گسترش سلطه‌ی فرهنگی خود بر مسلمانان است.

وی افزود: سست شدن و فروپاشی بنیان خانواده‌ها و اشاعه فحشا و بی‌بندوباری از مهم‌ترین مضرات استفاده از تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای است.

تیبا با بیان اینکه یکی از روش‌های قدیمی دشمن برای گسترش سلطه بر کشورها، استفاده از باورهای انحرافی و غلط در برابر عقاید و ارزش‌های اصیل دین اسلام است، تصریح کرد:‌ مذهب عامل بیداری، پویایی و سعادت در دنیا و آخرت است و دشمنان تلاش می‌کنند تا آن را به عامل تخریب، انزواگرایی، واپس‌گرایی، همچنین به امری شخصی و سلیقه‌ای تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان با توسل به روش‌های مختلف قصد ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در کشور ما دارند، ادامه داد: برای تحکیم باورهای دینی و مذهبی خود با استفاده از تمام امکانات به مقابله با دشمنان پلید خود برخواسته و از سلامت روانی جامعه و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی محافظت کنیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان در بحث ترویج اقلام ضدفرهنگی در جامعه، ادامه داد: تقویت باورهای دینی واعتقادی و فرهنگ اصیل ایرانی، دفاع از ارزش‌های ملی و اسلامی، ارتقای سطح آگاهی و آموزش مهارت‌های زندگی، برنامه‌ریزی مناسب برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ترویج الگوهای رفتاری صحیح در خانواده و جامعه و احترام به قوانین و هنجارهای اجتماعی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

تیبا همچنین اطلاع‌رسانی و احیای فرهنگ دینی را در مبارزه با دشمنان نظام مهم دانست و افزود: آگاه‌سازی نسل جوان، تثبیت و احیای فرهنگ دینی و غنی‌سازی باورهای دینی نسل جوان، استفاده منطقی و عقلی از ظرفیت‌های موجود، توجه به فرهنگ بومی و ملی مهم‌ترین راه در مقابله با دشمنان است.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی شفاف‌سازی پیامدهای بدحجابی و غنی‌سازی فرهنگی را یکی دیگر از راهکارهای مبارزه با هجمه‌های دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: با تقویت سیستم خودکنترلی، ایجاد نقش‌های مناسب برای جذب جوانان و اشتغال‌زایی برای این قشر، ایجاد فضاهای فرهنگی در جامعه و استفاده از ظرفیت‌های رسانه جمعی شیوه‌های مناسب در این زمینه است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول