اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان خرم‌دره روی داد

قتل برای تهیه پول مهریه

خبرگزاری فارس: فردی که در شهرستان خرم‌دره برای سرقت وارد منزلی شده بود با مال‌باخته درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل رساند.

قتل برای تهیه پول مهریه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره در این باره گفت: ماموران کلانتری 11 شهر خرم‌دره از یک مورد وقوع قتل در شهرک قدس مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

مظاهر ریاسوند افزود: ضارب که در حال متواری‌شدن از صحنه جنایت بود با هوشیاری ماموران شناسائی و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ضارب که به قصد سرقت وارد منزلی شده بود با صاحبخانه روبرو می‌شود که با وی درگیر و پس از شلیک یک تیر هوائی برای ترساندن صاحبخانه، با ضربات چاقو وی را مجروح می‌کند.

این قاتل به نام "ع" در بازجویی به پلیس گفت: مدتی است به علت مشکلات از همسرم جدا شده و وی نیز مهریه 80 میلیونی خود را به اجرا گذاشته است که به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه، نقشه سرقت از چند منزل را طراحی کردم.

وی ادامه داد: در نخستین سرقت پس از ورود به منزل با مقتول درگیر و پس از شلیک یک تیر هوائی با یک قبضه سلاح کمری، به دلیل مقاومت صاحبخانه با ضربات چاقو وی را مجروح و از محل متواری شدم.

این متهم به قتل ادامه داد: در حین فرار توسط پلیس محاصره و وقتی قصد درگیری با پلیس را داشتم، دستگیر شدم.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول